Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 19:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Hej, jeg og mine venner oplever sære ting.. eller.. dvs kun nogle af mine venner og jeg.. andre har ingen problemmer med det..

I de perioder jeg ryger meget bong får jeg somregl ondt i maven.. det sker altid om morgenen, og sjovt nok altid efter den første smøg eller det første bonghoved... så går der ikke lang tid, så får jeg en mavekrampe og skynder mig på lokum.
Dette sker aldrig i de perioder, jeg bare ryger joints vær dag og smøger.
få af mine venner har samme problemmer, og det skal lige siges at i min omgangskreds plejer vi at være rimlig kræsne med hensyn til at tobakken er ordenligt ristet- og fuldkommen igennem ... så det er vist ikke vores mix der fejler noget... og dog ?
jeg tænkte på om der måske var for meget tjald i ? vi plejer at proppe 0,6 gram 90er til en smøg, og 0,7 eller 0,8 g 80er til en smøg... nogle gange mere hvis vi er totalt dumme og vil hoste vores lunger ud og spilde hash :)

Jeg tror jeg har på fornemmelsen hvad det er der sker- og hvorfor vi får ondt i maven.. jeg har længe undret mig over det - lige siden jeg var 16 år har jeg haft det- og kun i de perioder jeg røg bong...

Når man ryger bong får man tit noget snask på læberne - et fedtet lag der smager stærkt... ( især i det mix med meget tjald sys jeg, det er vel olie og tjære og sårn ) det plejer jeg altid at tøre væk med et stykke toilet papir- og nogle gange ser det virkelig klamt ud, altså helt sort eller guligt -sort.
alle mine venner oplever selføgelig også det der sorte stads..også ret tit.. og vi køber vores hash på staden så den sku der jo ik være så meget i vejen med...
og som sagt er tobakken virkeligt godt ristet... men jeg tænker jo at hvis man får tjære/sort stads på læberne- så får man jo nok også noget i munden-halsen- spyttet- og ned i maven.. og måske er det, det som der forsager mavekramper osv ?
Hvad tror i det kan være ?
og er der andre der oplever det samme som os derude ?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
Jeg har en teori, som hurtigt kan blive afvist hvis det ikke er sådan, men måske en mulighed...

Når i sidder og ryger bong, bliver i så siddende i lang tid og bare sumper og suger?
Kan det være at du bliver så skev at du bare ikke gider på toilet mens du er skev af bong?

Prøv og tænk over om du går på toilettet i den periode du har gang i bongen.

Medlem

Hvor tit renser i jeres bong? kunne godt lyde til at den var pæn klam(no offence)
Men hvis det ikke er noget i gør særlig ofte så prøv med noget sprit og noget groft salt http://www.youtube.com/watch?feature=channel_page&v=lyDcZiTnv4o

Medlem
Brugeravatar

Opis skrev:
Jeg har en teori, som hurtigt kan blive afvist hvis det ikke er sådan, men måske en mulighed...

Når i sidder og ryger bong, bliver i så siddende i lang tid og bare sumper og suger?
Kan det være at du bliver så skev at du bare ikke gider på toilet mens du er skev af bong?

Prøv og tænk over om du går på toilettet i den periode du har gang i bongen.

Jeg går på toilettet når jeg skal-
VIL ALTSÅ LIGE SIGE
at jeg har røget hash i 8 år - og bliver altså ikke så skæv mere at jeg glemmer at gå på toilettet :D selv om det ku være great hehe- så ska der vidst noget olie til for at gøre mig så skæv..

Hyggepreben skrev:
Hvor tit renser i jeres bong? kunne godt lyde til at den var pæn klam(no offence)
Men hvis det ikke er noget i gør særlig ofte så prøv med noget sprit og noget groft salt http://www.youtube.com/watch?feature=channel_page&v=lyDcZiTnv4o

Vi holder vores bonger rene !
Der er vi lidt kræsne på det pungt, jeg renser min ejen bong en gang om dagen.
og når den er klaket eller hva det hedder ( det der gule kalk stads ) så groft salt, citronsyre eller eddieke, og kogt vand... det plejer at gøre den helt ren igen ;)
Og så ska det lige siges at vi næsten altid ryger med papir i bongen..

Dedikeret medlem

Hvordan med papir i bongen, den har jeg vist ikke hørt før...

Men godt nok at I husker at skide når i er skæve. Kom bare i tanker om det, da en jeg kendte engang nemelig glemte at gå på toilet når hun var rumleskæv.

Medlem
Brugeravatar

Opis skrev:
Hvordan med papir i bongen, den har jeg vist ikke hørt før...

Men godt nok at I husker at skide når i er skæve. Kom bare i tanker om det, da en jeg kendte engang nemelig glemte at gå på toilet når hun var rumleskæv.

Papir i bongen ?
jeg plejer at ta noget billigt toilet papir - folde et par " lunser " sammen og proppe det ned i røret..
Det skal ikke sidde for løst til det kan ryge op i munden på dig når du suger til ( vammelt og klamt ) og det skal ikke være stoppet så hårdt at du ikke kan få røg eller luft suget igennem det..
Det papir skal selføgelig skiftes ret tit, da det allerede efter 3 bonghoveder ser helt gult ud, fortsætter man med at ryge på det, vil det blive helt sort og slimet og til sidst flyve af i små stykker når du suger, som du så risikere at få i munden... FØJ !
Det er ikke sket for mig meget længe, da jeg skifter det ud ret tit :D
Og hvorfor man gør det ?
jeg gør det for at være 100 % sikker på jeg indtet bongvand får i munden når jeg suger et giga fjæs..
Jeg brækker mig hvis jeg får det i munden, kan slet ikke klare tanken, man gør det vel også fordi det giver en " tryghedstanke " om det ikke er ligeså usundt... meneeeh...... ? skid hul i det.. det tror jeg sku ikke så meget på..

Nej jeg husker NETOP at gå på toilettet !
Jeg får jo mavekramper så snart jeg har røget, og dvs jeg går på toilettet vær morgen - lige efter mavekramperne...

Dedikeret medlem

He he, måske det kunne løses med at gå på toilet hver morgen lige inden du får mavekramper...

Men ok jeg fatter pointen med papiret. Jeg har brugt noget af det samme, bare svampe. Natursvampe fra matas er nemme at rengøre og indeholder intet giftig for kroppen. Mange kvinder bruger den som genbrugs tamponger og ludere bruger dem da man kan knalde og have det røde samtidig når man har sådan en oppe. Jeg fandt bare at det var billigere at køve en ny bong med et langt knækrør så man undgår at få vand med op.
Jeg ved ikke om der kan komme noget fra papiret, men tvivler på det da det jo ikke bliver ret meget varmet op af røgen. Men på den anden side kan der sagtens være noget i toiletpapir som ikke er sund at indhalere da det er fyldt med blegemiddel og andre sjove ting for at gøre det blødt og flot at se på. Og der er ikke beregnet til at lave indhaleringer gennem, så der er ikke taget hensyn til de kemiske midlers afsondering i forbindelse med indhalering gennem papiret.
Men der er sikket nogle kloge hoveder der kan kikke på kemien der og sige om der er noget mistænkeligt der.

Medlem
Brugeravatar

Opis skrev:
He he, måske det kunne løses med at gå på toilet hver morgen lige inden du får mavekramper...

Men ok jeg fatter pointen med papiret. Jeg har brugt noget af det samme, bare svampe. Natursvampe fra matas er nemme at rengøre og indeholder intet giftig for kroppen. Mange kvinder bruger den som genbrugs tamponger og ludere bruger dem da man kan knalde og have det røde samtidig når man har sådan en oppe. Jeg fandt bare at det var billigere at køve en ny bong med et langt knækrør så man undgår at få vand med op.
Jeg ved ikke om der kan komme noget fra papiret, men tvivler på det da det jo ikke bliver ret meget varmet op af røgen. Men på den anden side kan der sagtens være noget i toiletpapir som ikke er sund at indhalere da det er fyldt med blegemiddel og andre sjove ting for at gøre det blødt og flot at se på. Og der er ikke beregnet til at lave indhaleringer gennem, så der er ikke taget hensyn til de kemiske midlers afsondering i forbindelse med indhalering gennem papiret.
Men der er sikket nogle kloge hoveder der kan kikke på kemien der og sige om der er noget mistænkeligt der.

Jamen det sjove er jo at jeg ikke ska på toilettet når jeg vågner.. overhoved... men ligesåsnart jeg har røget - faktisk ligesåsnart jeg puster røgen ud - starter kramperne, og så skal jeg på toilettet og så får jeg "racermave" og efter det er alt okay.. indtil næste morgen.
Jeg har hørt noget om at et hash abstinenser sku have de samme symptomer som opium abstinenser.. dvs mavekramper osv..
men ka ikke se hvorfor jeg sku have abstinenser, jeg føler mig jo næsten bagskæv når jeg vågner..

Mener du da at toiletpapir er skadeligt for kroppen ?
Og tror ikke du ville ku rengøre den svamp efter et af mine bongmix ;) hehe ... slet ikke..
Det jo ikke alle der ka lide bonger med " knækrør " jeg røg en gang meget på dem, men er nu gået over til høje cyllinderbonger..
i glas naturligvis :) og hvis det skal være rigtig luxux ejer en af mine venner ( som bor 2 minutter herfra ) en bong med spritkøl :) niiiice...

Og det har indtet med toilet papiret at gøre opis !
det kan jeg garantere dig for-
jeg har også røget uden toiletpapir mange gange før i lange perioder i mit liv- fek.s den gang jeg røg på goplebonger der havde knækrør- og der havde jeg de nøjagtig samme problemer.

Dedikeret medlem

Nej, jeg ved heller ikke med toilet papiret, som jeg skrev kunne det være at der var nogle andre der viste noget om hvad det er i toiletpapir og om det kunne være noget derfra.
Du spørger jo selv, hvorfor sker det..

Men ser ud til du bare er nødt til at tage dit første hovede på kummen hehe
Men raketrøven kan du da spise noget mere grov mad imod, evt. kan du købe noget husk på apoteket og får styr på lortet ;)

Medlem
Brugeravatar

Opis skrev:
Nej, jeg ved heller ikke med toilet papiret, som jeg skrev kunne det være at der var nogle andre der viste noget om hvad det er i toiletpapir og om det kunne være noget derfra.
Du spørger jo selv, hvorfor sker det..

Men ser ud til du bare er nødt til at tage dit første hovede på kummen hehe
Men raketrøven kan du da spise noget mere grov mad imod, evt. kan du købe noget husk på apoteket og får styr på lortet ;)

Jeg spiser skam sundt.

Dedikeret medlem

Ja, men åbenbart ikke rigtit, siden du har myllebæ, sådan noget kommer ikke af sig selv og det er ligesom afvist at det kunne være bongen..

Medlem
Brugeravatar

Opis skrev:
Ja, men åbenbart ikke rigtit, siden du har myllebæ, sådan noget kommer ikke af sig selv og det er ligesom afvist at det kunne være bongen..

Det er jo ikke afvist bare fordi du det ikke er toiletpapiret

Vær nu sød at lytte efter ! bare den ene gang tak..

jeg prøver igen... når jeg stopper med bong ( indtet galt ) når jeg begynder ( alt galt )
derfor opis- er det bongen.. det ved jeg 100 %
og jeg spiser 100 % rigtigt... bland dig nu uden om hvordan jeg spiser vil du ? det ved jeg jo nok liiiidt mere om end du gør - altså om jeg spiser rigtigt.. du hjælper ikke her- du kommer bare med gæt..

Nu spørg jeg igen : er der andre der har prøvet noget alla det samme derude ?
og ikke bare gætter sig til hva det ka være- og udelukker dit og dat ud fra ejne terorier ?

Dedikeret medlem

Man kommer som regel frem til resultatet med at starte med gætterier..
Hyg dig med dit skideri

Medlem
Brugeravatar

Opis skrev:
Man kommer som regel frem til resultatet med at starte med gætterier..
Hyg dig med dit skideri

Nej- ved at være logisk
Du er ligesom ikke så logisk når du siger : jamen er det ikke toiletpapiret udelukker vi fuldkommen bongen
og så snart du kan se du ikke har ret- ja så piver du og stikker halen imellem benene... tsk..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Øhh..

Hold en pause med hashen, og efter din pause kunne du evt. begynde at ryge nogle joints!

Derefter kan du fortælle os om det er bongen eller hash generelt, der giver dig disse mavekramper.

Dedikeret medlem

Nej søde,. hvis du kikker efter, så prøver jeg at hjælpe dig at finde frem til årsagen ved udelukkelse metoden. Jeg sagde toiletpapiret var en mulighed, da jeg ikke kan svare på hvad der er i toiletpapiret. Men den mest alm grund til myllerbæ er forkært kost. En ting var at du bare skulle skide og den fede satte gang i systemet, men at det er myllerbæ tyder på andre ting.

Men find bare selv ud af det...

Medlem
Brugeravatar

Visias skrev:
Øhh..

Hold en pause med hashen, og efter din pause kunne du evt. begynde at ryge nogle joints!

Derefter kan du fortælle os om det er bongen eller hash generelt, der giver dig disse mavekramper.

Hvis du læser mit topic igen vil du finde ud af at det er prøvet...... :roll:

Medlem
Brugeravatar

Opis skrev:
Nej søde,. hvis du kikker efter, så prøver jeg at hjælpe dig at finde frem til årsagen ved udelukkelse metoden. Jeg sagde toiletpapiret var en mulighed, da jeg ikke kan svare på hvad der er i toiletpapiret. Men den mest alm grund til myllerbæ er forkært kost. En ting var at du bare skulle skide og den fede satte gang i systemet, men at det er myllerbæ tyder på andre ting.

Men find bare selv ud af det...

Det er skam ikke altid lige " myllerbæ " jeg kalder det bare " racermave " når man skal på toilettet og det skal gå stærkt.. jeg spiser faktisk ret sundt vært dag, og får de vitaminer jeg skal bruge osv.. så tak for hjælpen, men jeg kan udelukke det ikke er min kost - og ikke er papiret..

Medlem

Slap af hvor er du dum Lizard-nar. Hvorfor angriber du folk der prøver at hjælpe dig?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

The-Lizardman skrev:
Visias skrev:
Øhh..

Hvis du læser mit topic igen vil du finde ud af at det er prøvet...... :roll:
Well, så måtte jeg have tabt informationen på vej ned igennem indlægget.

Men hvis du får det så dårligt af at ryge bong synes jeg bare at du skal lade være med det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]