Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: fyn
Hej i de små stuer :peace:
Har lige et spørgsmål ang mine fine valmuer jeg lige har høstet i dag. Har ikke den store erfaring med dem,men plantede rigeligt mange her for et par måneder siden,og skal nu til at nyde frugten.. hehe.. Hovederne er lidt større end en lime frugt,har ridset og fået fint udbytte.. Så er spørgsmålet om man skal ryge det som top på bonghoved eller bare "rent".. Og hvor meget skal jeg mon bruge? Håber der sidder en venlig sjæl der vil dele ud af sin erfaring :)
:offtopic: Ville gerne lige smide at par billeder på af dem men hvordan?? Ja jeg er ny her hvis nogen skulle være i tvivl..
Håber på responce.. OUT...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Velkommen luxx66

Det er nemmere at dosere og finde den rette dose på en alm. håndpibe, spoonpibe eller decideret lang opiumspibe. Bare bab indtil du har fået nok.
Ryg det ikke hver dag da du hurtigt bliver afhængig af det.

Du skal selvfølgelig tørre både snasket (opiumslatex) og hoverderne. Sidstnævnte kan du lave te af senere. Der går ca 4-8 hoveder til en kop te alt efter hvor stærke de er og hvor opiumstollerant du er.

Angående billeder, så kan du uploade dem på http://www.photobucket.com eller imageshack.us og så kopiere linket til dem ind i din tråd. De genererer altid et [img]link%20til%20dit%20billede[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]