Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 05:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: ude ved saturn
Hej allesammen (:

har hørt fra en ven at man skulle kunne gøre sin hash både blødere og mere klistret ved hjælp af cola .
er der nogle der har hørt om disse metoder før?
Hvis ja - kan man så få en mindre forklaring på hvordan og hvad det gør ved weeden?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt inde i mig selv
Medmindre du vil gøre din hash blødere for at sælge den for en højere pris kan jeg ikke se at det nytter noget at gøre hashen blødere vha cola.

Junior medlem

Det har intet at gøre med salg (:

mig og en ven havde bare fået afvide at man kunne gøre det, og synes det kunne være sjovt at prøve med et gram eller 2 (;
- har du en forklaring til hvordan det gøres?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
syntes det lyder som en ret dårlig ide - men du vil da uden tvivl kunne gøre en klump mere fedtet - smulder hashen, bland lidt cola i, pres den igen... super dårlig ide - men whatever rocks your boat

Junior medlem

Det lyder muligvis som en dårlig idé, men tror det fordi mange af jer straks tænker på de pushere der gør det for at tjene mere på en dårligere hash .

Det er vigtigt i husker det ikke er formålet her, blot et lille ekspirement blandt 2 venner der keder sig for meget ;)
Men vil da udforske det, og bliver det noget lort kan jeg nok undvære de 2 gram af den "rigtige" hash ..
Tak for hurtigt og godt svar (:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Hvis du gerne vil gøre din tjald mere fedtet - så varm den op i ovnen og tilsæt meget lidt vegetabilsk olie - men det smager altså også derefter....

Du kunne også - nu når 2 g tjald ikke betyder det vilde - trække nol på 10g og så tilsætte nolen til de 2g - det stadigvæk vegetabilsk olie, men så har du til gengæld både gjort din hash blød og mere potent.....

Den med cola - det er da en røver - kan kun forestille mig det vil ødelægge tjalden. Men fuck hvor er pushere da dumme hvis de skal bruge sådan nogle tricks - er det ikke lettere bare at skaffe fedtet hash? Eller by the way..... Alt hash er da lidt fedtet - skidtet sidder da fast på fingrene det meste af tiden....

Moderator
Brugeravatar

Synes nærmere det er en dårlig idé fordi at brændt sukker smager af røv, at det bliver mere sundhedskadeligt, og at det på ingen måde øger potens eller rygenydelse.
På den anden side, er det vel et udemærket eksperiment for at kunne genkende hash, hvor pusherene har blandet cola, men tror nu sjællent hvis nogensinde det sker.

Medlem

-

Senest rettet af sp2nky 29 apr 2021 09:57, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: Århus
sp2nky skrev:
Synes sku det lyder klamt! Hvis du gerne vil ha det mere fedet saa varm det op med en lighter?........... :gud:

Hmm ... Hvis du gerne vil have det mere fedtet, så få fat i noget kvalitets hash. Alt andet er spild af tid!

Har engang busted en klam pusher i at tilsætte vegatabilsk olie og derefter blev det sprøjtet med meget lidt honning vand. Og derefter presset sammen igen. Da han var igang med at cutte sit kilo op. Utroligt hvad folk gør for penge - Kvantitet fremfor kvalitet ses desværre ofte hvis man ikke har kontakterne iorden. Ihvertfald her rundt omkring i Århus, da vi ikke har staden :(

:life:

Medlem

-

Senest rettet af sp2nky 29 apr 2021 09:57, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
whitethug skrev:
Det lyder muligvis som en dårlig idé, men tror det fordi mange af jer straks tænker på de pushere der gør det for at tjene mere på en dårligere hash .

Det er vigtigt i husker det ikke er formålet her, blot et lille ekspirement blandt 2 venner der keder sig for meget ;)
Men vil da udforske det, og bliver det noget lort kan jeg nok undvære de 2 gram af den "rigtige" hash ..

Muligvis en dum idé ? :shock:
Vil griskheden og dumheden ingen ende tage :roll:

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydfyn
Kaktus Klausen skrev:
whitethug skrev:

Muligvis en dum idé ? :shock:
Vil griskheden og dumheden ingen ende tage :roll:

Kan du ikke være fuldkommen ligeglad med at du synes det er dumt? Whitethug har skrevet at han udelukkende gør det af kedsomhed og nysgerrighed og at han godt ved, at han risikere, at miste de par gram hash på det. Hvis du kun kan komme med et så negativt og ubrueligt svar, synes jeg da bare at du skal blande dig helt uden om.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Det her er et HR forum, ikke Do-stupid-things forum :P

Jeg tror næppe at tjald bliver mere sundt at ryge, fordi man hælder sodavand på det.

Medlem

Geografisk sted: Århus
sp2nky skrev:

Siger du kvalitets hash skal vaere fedtet? Det var noget af en paastand, jeg synes god hash sjaelden er bloed og "klister" foer man varmer den op noget hash kan tilgaendgeld vaere bleodere end andet, men fedet lyder giftigt!!.....

En rigtig bloed fedtet klump tyder sku mest paa der puttet eller andet olie i...

Du har ret i at en god gammeldags ryger ikke er så fedtet. Men til gengæld kan en ordenlig Ice, Paki, Afghan og mange andre kære børn har mange navne; der virkelig sparker røv, og er så fedtede at det er umuligt at noldre ud. Så er prisen også derfefter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]