Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har kigget inde på en hjemmeside og fundet noget her hedder Urte Joints.

Det er lovligt og billigt :D så ville høre hvad folk synes om det ?? er det overhoved værd at prøve .. ??

den ene er med Malurt som jo er ingrediensen i Absint, er der nogle der har prøvet den så vil jeg meget gerne vide det, for er
helt vild med at drikke absint pga. den ektra virkning :mrgreen:

(Ps: Undkyld for dårlig stavning, håber det er læseligt)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Jeg har hørt om dem engang, men har på ingen måde hørt god omtale omkring de såkaldte "urte joints".
Også lige en lille tilføjelse: Ingen forhandlerlinks til følgende: Headshops,Growshops og lignende sider med stof relateret tilbehør/udstyr. Lovlige og ulovlige stoffer,kemikalier og lign.

Medlem
Brugeravatar

Disse joints er efterhånden blevet diskuteret mange gange, og konklusionen er altid at de ikke er pengene værd. Drømmeurt kunne være interessant, men jeg er sikker på du kan finde det billigere et andet sted.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Det var været oppe og vende rigtig mange gange som fizh også siger. Og de virker på ingen måde særlig godt eller smager den mindste smule rart, drømmeurt er det eneste i den rainbow pakke der er værd at lege med imo, og her ville jeg endda mene at et ekstrakt af planten er nødvendigt da der skal en del joints til før det virker, og du får en helveds masse mundvand i kæften af de joints.. Så hvis du ville ha "legal high" så leg med drømmeurten, eller nogle af de andre "smoking blends" som wild dagga osv..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Så der bliver sagt er de ikke en skid værd. Jeg har prøvet dem, og jeg måtte stoppe inden jeg færdig med at ryge dem, da de simpelthen smager af LORT! Og de giver ikke rigtig nogen virkning. Man bliver bare lidt træt, det er stort set det eneste...

Spild af penge.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Jeg synes det er en god idé. Især hvis du godt kan lide den ekstra virkning ved malurt i absinth. Det skyldes noget der hedder placebo, og du kan få samme resultat af dine urtejoints.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Bull Lee skrev:
Jeg synes det er en god idé. Især hvis du godt kan lide den ekstra virkning ved malurt i absinth. Det skyldes noget der hedder placebo, og du kan få samme resultat af dine urtejoints.

Vi er enige om at placeboeffekter kommer af overbevisningen og håbet om at det aktuelle stof virker, ikke?
Eller har jeg misforstået noget? Nu er jeg i tvivl :? ...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2 km under år 2000
Det er lige præcis rigtigt, jo eller rettelse - placebo effekt ER overbevisningen om at stoffet virker, og intet andet.
Jeg har også prøvet urtejoints'ne, og vil også tilslutte mig at de smager ad helvedes til, og ingen egentlig virkning har. Kun den med Amanita muscaria (rød fluesvamp) har haft en meget lille virkning. Dog først efter 2 Joints, og ikke noget særligt, bare en lille følelse af agressioner i kroppen (og jeg er ikke den agressive type), det er hvad jeg har oplevet.

Det kan kort sagt overhovedet ikke anbefales herfra :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]