CannaChem skrev:
Der kan være dårligt træk i jointen, som kan være et resultat af et for lille filter(for snævert hul) og/eller en for hårdt stampet joint.
En kombination af kraftige sug på pinden og ovenstående fænomen kan resultere i det brune snask har jeg erfaret.
Det samme brune snask, "gnu", kan komme ved bongrygning. Selvom man ryger god hash og korrekt ristede smøger, så kommer der nogle gange gnu på læberne. Andre gange ikke - selvom der ryges af samme mix. Jeg har en mistanke om at gnu fremkommer pga. kraftig turbulens der hvor røgen passerer læberne. Anyone?
BINGO..
Jeg ryger tjub..
Mit merskumshoved har jeg formet/graveret/boret/kvernet ud i bunden som dysen fra en raketmotor. (rumfærgen)
Alt gnu, snask, tjære, lidt sod og klas sidder der. (sikkert pga turbulensen, har aldrig rigtig tænkt over det før

nu)
Jeg var træt af lige præcis, at en klump gnusnask skulle sidde fast i hovedets normale tynde gennemgang.
Siden dengang har jeg altid lavet mine hoveder på den måde, og siden der har jeg aldrig haft snaskproblemer, jeg knalder små 10 - 15 hoveder af på en alm dag og jeg renser det måske en gang om ugen eller lign.