Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 13:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Godmorgen psy!

For 2 uger siden var jeg på staden hvor jeg købte lidt skunk(orange haze) til at tage med hjem.
Så her igår, røg mig og nogen venner noget af det.

Effekten forsvandt ret hurtigt igen efter vi havde røget. Eller ''grineflips rusen'' forsvandt ret hurtigt igen, men jeg kunne tydelig mærke at skuldrene hang, og det hele virkede lidt langsommere+tidsfornemmelsen var smadret.
Jeg drak også lidt øl til, men havde kun fået 1 inden.

Nu er klokken så kvart i 10, og jeg har stadigvæk ikke sovet.
Nu er jeg ikke så erfaren, men hvad jeg har læst, og selv oplevet skulle det da gerne virke modsat.

Bonus:
Kan det passe at mine fødder blev mere følsomme under rusen?

Håber I forstår min bekymring.
På forhånd tak
- Dubhead

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Har du prøvet på at falde i søvn?
Ellers lyder det da til at du har været skæv. Din fødder kan sagtens blive mere følsomme, jeg har i hvert fald oplevet noget lignende.
Man plejer at blive søvnig men det modsatte kan også forekomme hvis man har været meget frisk inden.

Medlem

Jack von Hashluder skrev:
Har du prøvet på at falde i søvn?
Ellers lyder det da til at du har været skæv. Din fødder kan sagtens blive mere følsomme, jeg har i hvert fald oplevet noget lignende.
Man plejer at blive søvnig men det modsatte kan også forekomme hvis man har været meget frisk inden.

Nu har jeg snakket lidt med en af dem jeg røg med igår, og han vågnede klokken halv 9.
Jeg prøvede på at sove klokken halv 5, også efter ½ time gad jeg ikke mere.
Jeg stod godt nok først op klokken 17 igår, og vi røg nok ved en 1 tiden i nat.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
du har fucket med din døgnrytme - derfor kan du ikke sove. Skunk har det desuden med at give dig en "headhigh", altså gøre dig mere skæv i bærret end i kroppen, det har i hvertfald også givet mig søvnproblemer førhen...

Insane psychedelia user!

Haze-varianter hælder desuden typisk kraftigt til sativa-siden. Dvs. byder på en mere trippet og energisk high.

Medlem

Snoezel skrev:
du har fucket med din døgnrytme - derfor kan du ikke sove. Skunk har det desuden med at give dig en "headhigh", altså gøre dig mere skæv i bærret end i kroppen, det har i hvertfald også givet mig søvnproblemer førhen...

Ja jeg har i den grad fucked min døgnrytme op.
Plejer at gå i seng ved mellem 4 og 5 om natten.

Medlem

Det skal lige siges at den orange haze du kan købe derude som regel er noget lort (jeg har kun set den et sted i hvert fald). Dels fordi man altid får et hav af stilke og blade med, dels fordi den smager ubeskrivelig dårligt.

Jeg oplever rusen som utrolig kedelig. Som du selv lidt beskriver er den meget intetsigende, det er faktisk den eneste skunk jeg har oplevet det med, og det er hver gang jeg har købt den. Får ikke det opløftende buzz en god skunk plejer at give. Får slet ingen form for ændring i humøret, bliver bare træt, langsom og vildt smadret i kroppen.

Til gengæld er de andre vildt gode. Blue cheese, bubblegum, new york diesel... så længe det ikke er orange haze. Kender dog mange der hælder til, måske fordi det er den eneste skunk derude hvor prisen ikke er helt hen i vejret (i hvert fald ikke ligeså meget).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]