Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 00:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey Psy.

Har taget en ekstremt lille dose LSA frø (HBWR 2 frø) idag. Jeg skal trippe med en mere reel dose i overmorgen, men snakkede lige med en kammerat, der sagde, at der skulle gå flere måneder før du overhovedet ville få en effekt ud af det igen. Passer dette og kommer det til at betyde, at jeg ikke vil kunne mærke 8 frø på onsdag?

Ved relativt meget og har prøvet en del efterhånden. Det var måske ikke var det smarteste træk at 'trippe' (lav dosis som sagt) idag, idet jeg allerede skal gøre det igen onsdag, det er jeg godt klar over. Dog ønsker jeg ikke en tale omkring dette.

Medlem
Brugeravatar

Altså der er vel ikke andet at gøre end at prøve! hvis du er heldig for du et udemærket trip ud af det, og hvis du er mindre heldig for du et mindre trip ud af det!
Jeg ville nok vente mindst en uge for at være på den sikre side - men prøv, og meld tilbage om hvordan det gik!
Du bygger ret hurtigt tollerens men den aftager tilgengæld hurtigt igen!

fik fu forresten effekt af to frø?

peace

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Nej, min fejl... Så vidt jeg kan se er det ca. en uge man skal vente... ;)

Cannabis entusiast

Junior medlem

Nutmeg skrev:
Så vidt jeg kan se ...

Hvor ser du det?! :D

Effekten af 2 frø var en 8 timers lang euforisk følelse, med klarhed og tankespin (mildt). Jeg oplevede ingen visuals, hverken med åbne eller lukkede øjne og jeg var istadn til at foretage normale aktiviteter med en relativt stor effektivitet :D. Fuck det var hardcore at male igår. Det mest markante ved trippet var i virkeligheden den helt igennem rene følelse jeg havde af afslappedhed i HELE kroppen og på lige fod med trips på højere doser, vokser man nærmest sammen med møblerne.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er god HR at vente mere end en uge imellem psykedeliske trips! Jeg ville sige 3-4 uger imellem. Skån din psyke!

Junior medlem

Arthur Spooner skrev:
Det er god HR at vente mere end en uge imellem psykedeliske trips! Jeg ville sige 3-4 uger imellem. Skån din psyke!

Er også mit normale princip. Skulle egentlig heller ikke have trippet igår, en af mine kammerater tilbød mig bare pludselig et par stykker og idet jeg havde glemt, at jeg skal trippe imorgen, sagde jeg ja. Der er købt ind osv og jeg glæder mig vildt. Håber bare trippet bliver godt.

Bruger din krop nogle stoffer, når man tripper LSA, som tager længere tid end en enkelt dag at få igen? Er der en kemisk forklaring på, at mit trip ikke skulle nå optimale højder grundet det faktum, at jeg også tog igår? Hvor hurtig udvikler ens tolerans sig? Hvis jeg spiste 2 igår og 10 imorgen burde jeg da få en psykedelisk oplevelse?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Edgar Allan Poe skrev:
Bruger din krop nogle stoffer, når man tripper LSA, som tager længere tid end en enkelt dag at få igen? Er der en kemisk forklaring på, at mit trip ikke skulle nå optimale højder grundet det faktum, at jeg også tog igår? Hvor hurtig udvikler ens tolerans sig? Hvis jeg spiste 2 igår og 10 imorgen burde jeg da få en psykedelisk oplevelse?

Med LSA er det ikke så meget et spørgsmål om forbrugte neurotransmittere, som det er et spørgsmål om receptortilgængelighed. Ved aktivering af mange af de receptorer som medvirker til at give en psykedelisk effekt, f.eks. 5-HT[sub]2A[/sub]-receptoren, internaliseres / "inaktiveres" receptoren, og kan ikke aktiveres igen og give en effekt før flere dage senere.

Junior medlem

Nu trippede jeg frøene igår. Jeg indtog 12 HBWR og trippede var kraftigt og vellykket. Oplevede meget intense visuals, stor eufori og det psykedeliske niveau var i top. Følger op.

Medlem
Brugeravatar

Må vi høre mere om hvordan trippet forløb?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]