Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 16:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Halløjsa Psy-hoveder! :)
Jeg har længe benyttet mig af syntetiske stoffer, men synes ærligt talt det er lidt plat, og jeg er blevet ret vild med at ryge.. Desværre har jeg meget lidt viden indenfor det felt, og hvis folk spørger mig om det er standard eller semi jeg vil købe, ender jeg bare med at stå og fatte nada af samtalen.. Derfor vil jeg gerne spørge jer om hvad forskellen er på de forskellige arter?
Derudover har jeg også lagt mærke til, at der er stor forskel på det hash jeg har røget, og det jeg bedst kan lide er noget jeg købte for et stykke tid siden, jeg kan ikke helt huske hvad det hedder, men jeg blev ikke træt og søvnig, som jeg har oplevet det ved andre hashtyper.. Nogen der ved hvad det er jeg skal købe? :)

Medlem
Brugeravatar

http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... =3&t=17869

Der står alt hvad du skal bruge..
også hold dig fra Semi og Standart hash, det er efter min opfattelse det dårligste du kan få.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Det lyder som om du skal gå efter en lys (blød) hash af en god kvalitet. Dette vil normalt have færre sløvende egenskaber end mørkere/røde klumper. Sæt neglen i hvis du finder en lys, hvis overfladen føles "blød" og klumpen dufter er det sikkert det rigtige.

Men ja, hvis der er nogen der spørger om du vil købe standard eller semi så sig "ingen af delene, jeg ryger ikke sådan noget lort."

Salgsnavnene er generelt noget lort idet der ikke er faste beskrivelser. Folk kan derfor snyde som det passer dem... Legalisering nu!!!

- lukket -

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]