Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia :D

Nu da foråret forhåbentligt snart er på vej, har jeg nogle spørgsmål angående ting man kan plante i haven. Jeg ville gerne vide om det er muligt at plante eller så nogle forskellige urter / planter end lige cannabis? Nogen planter / urter som man kan plante udenfor i Danmark, og derefter kan ryges og få en virkning ud af?

Jeg er ikke helt sikker på det er det rigtige sted jeg har lagt det ind over :?

Venlig hilsen
Farmer-Dude

Site Webmaster
Brugeravatar

Der findes masser af urter der kan dyrkes (Og findes) i den danske natur. Tag et kig i Sten Larris' bog "Forbyde Hallucinogener? Forbyd Naturen at Gro!" på Sten Larris' hjemmeside.

Flyttet fra Cannabis dyrkning til Visionære planter.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Junior medlem

Du kan finde cannabis frø i canariefrø, og Fiskebutikker, men disse frø er kastereret for THC.
Ingen THC level.

Dog er det ikke lovligt at sælge frø med THC, indhold i danmark.

Men i danmark, kan du finde thc indholdige cannabisfrø fra staden, da de sælger dem i boderne.
Dog har jeg hørt at dem fra nettet, skulle være lidt bedre i kvalitet. :)

Også mange danske hjemmesider, som bestiller frø til dig fra andre steder end i danmark for dig, og derefter sender dem til dig, fra deres, netbutik/lager, Whatever.
Til meget fine priser. 150-200 kr. pr, pose med 10 frø i. både hanner og hunfrø.

Dog er der en meget lille chance for at du får en helt pose med 10 cannabis frø, og alle frøende er hanfrø.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Nu findes der så vidt jeg ved ingen frø der indeholder THC. I teorien har du ret - Alle cannabis frø er lovlige i Danmark fordi de først udvikler THC og andre cannbioder når de kommer op af jorden. Derfor er det ikke tilladt at beside plante matterialet, men frøne er helt lovligt. :)

- Tramper

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I'm a highway child
Windblows skrev:

Dog er der en meget lille chance for at du får en helt pose med 10 cannabis frø, og alle frøende er hanfrø.

hvad skulle han også bruge en pose med 10 hanfrø til? :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]