Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 23:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle.

Jeg skal snart på tur med nogle gutter op til Nordjylland hvor vi har lejet en hytte, vi tænker over at tage noget god skunk med men er ikke helt sikker på faren ved at medbringe det når man kører i tog (narkohunde). Anden mulighed er jo at vi prøver at finde en der sælger deroppe, men samtidig så får vi ikke vores eget gode med..

Jeg vil høre om i ved noget om det med at have det på sig i toge og sådan.

Mvh
Pwnz0rdude

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Har du nogensinde mødt politiet på en indenrigs togtur, uden at der var en gyldig grund? Jeg ville ingen betænkeligheder have overhovedet - vil faktisk tro at toget er det sikreste sted at transportere knark....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du havde læst regelsættet ville du også være bekendt med at vi ikke må hjælpe dig med hvordan man smugler stoffer. I og med du vil køre i tog med lidt skunk i lommen, uden at blive opdaget, så bliver det opfattet som smugling.
Men når det så er sagt så ville jeg sgu aldrig være betænkelig ved at stige på et tog når jeg har tjald i lommen... Prøv at tone lidt ned for paranoiaen.

Admin
Brugeravatar

Hehe, det er vist godt vi endnu ikke er nået til sådanne tilstande i lille dk :mrgreen:

-Jimmy Carter

Medlem

Geografisk sted: Århus
Der er kun 25 narko hunde i hele Danmark.
Resten siger sig selv.

Kilde: http://toldskatmuseum.dk/s%C3%A6rudstillinger/

Medlem

Du har absolut intet, at være bekymret over. ^^
Jeg har tit kørt i tog, med tjald på mig - rigtig tit, og der sker intet.

Kristian12 skrev:
Der er kun 25 narko hunde i hele Danmark.
Resten siger sig selv.

Kilde: http://toldskatmuseum.dk/s%C3%A6rudstillinger/

Lal. Der er et billede af en af mine venners hund, på den side. Uha. :)

Junior medlem

[quote="Ariaji"]Hvis du havde læst regelsættet ville du også være bekendt med at vi ikke må hjælpe dig med hvordan man smugler stoffer./quote]

Tjoh, smugling og smuling, det er jo til eget brug..

Tak for svarene, en ven fortalte mig det bare igår og så har jeg haft lidt noia på over det.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Der er jo reelt ikke mere smugling i dette end når en af os tager hjem fra vores udvalgte købssted med et par gram i lommen.
Det er hverken over landegrænser eller med fly så jeg ville ikke mene at det decideret er smugling.
Men det nærmer sig da.

@Trådstarter: Tag det bare med i toget, politiet tjekker ikke indenlands-toge og hvis de gør er det pga. er reelt tip om seriøs smugling.
Jeg har dog prøvet et par gange at den skunk jeg har købt (1-2 gram) har lugtet så voldsomt at hele kupéen med garanti vidste hvad jeg havde i tasken - selvom det lå pakket i 2 zipbags inden i hinanden og helt nede i tasken.
Politiet vil dog nok sige til vedkommende der ringer til dem for at anmelde en tilfældig person i toget der lugter af hash/skunk at de har vigtigere ting at tage sig til og at vedkommende sikkert også har det.
Jeg ville ikke være bange.
For et par år siden kørte jeg til Italien med ca 1 gram pot i tasken (fjollet, I know) og vores tog blev på vejen til Milano stoppet (midt om natten) 3-4 gange af politiet (med massive maskin-pistoler/geværer) der ville tjekke alles pas - men de visiterede ikke.
Jeg tror det var fordi det ikke var så lang tid efter den generelle terror-panik (9-11) og bombningerne af togene i Madrid i 2004.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
http://en.wikipedia.org/wiki/Paranoia

http://en.wikipedia.org/wiki/Smuggling
:lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]