Ariaji skrev:
Vinkelsliber skrev:
Ontopic, så har pot mere potentiale for at skabe tankespin, end hash har. Så hvis du er vant til at ryge hash, kan potrusen godt overraske lidt.

Hashrusen er jo ofte ret tung og stenet.
Det kommer da så sandelig an på om han ryger indica-dominant hash og sativa-dominant pot.
At sige pot generelt har mere potentiale til at skabe tankespin i forhold til hash, det er ikke korrekt, for hashen kan lige så godt være lavet af en sativa-dominant plante hvor pot-planten kan være en indica-dominant sort. Så har vi pludselig det modsatte scenarie med en tankespinskreerende hash og en sløvende portion pot.
@trådstarter så har det bare været et spørgsmål om korrekt dosering. Du er åbenbart ikke vant til at ryge sativa-dominant hash, så du har simpelthen bare fået for meget af det gode.
Jeg har intet forkert sagt. Jeg generaliserede bare - for JO, det meste hash der bliver solgt i Danmark er varmepresset til plader, og derfor er der sket en nedbrydning af de aktive stoffer i trichomerne. Selvfølgelig kan man være heldig at få hash rystet fra sativadominerede planter, men det sker stort set aldrig. Sativa'er har ikke ret stort potentiale til at lave hash med. Man kan sagtens, men det er kun entusiaster der gør det. Importhash er nærmest altid lavet på en eller anden indica-domineret hybrid.
Om du så stadig står ved din egen opfattelse er jeg ligeglad med, men du skal ikke sige at det jeg siger er forkert.