Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 22:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej psy. :peace:
Jeg leder efter er en måde at styre min skævhed ..
forstået på den måde at når man drikker en øl så mærker man rusen fra en øl og når man har drukket 2 mærker man rusen fra 2 osv .. og når jeg ryger ganja så kan jeg enten ikke mærke noget(jeg har røget for lidt) eller også kan jeg mærke en stor rus(selv om det er sygt lidt vi snakker om).. som svare til at ligge ud med at drikke 7øl ? altså det er sku behageligt nok men jeg kan ikke følge med i en film når det er jeg er så skæv .. :(
og ja nogen gange gad jeg sku godt at kunne ryge lidt og kunne tænke samtidig !..
så er der nogen der har råd for hvordan man opnår en mild skævhed?
håber sku i forstår! for har sku sygt svært ved at forklare det på skrift :(
takker på forhånd for svar :joint:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ruld en mildere pind ;) Go hash, men bare med 0,2 pr smøg :D

EDIT. Det kan jo også være at du bare ikke kan tåle at ryge cannabis :) Sådan er der nogle der har det jo :)

Site Webmaster
Brugeravatar

Prøv dig frem.. Rul en joint med 0.2 gram hash i, tænd op og ryg 5 sug, sluk den og vent 10-15 minutter, føler du ingen virkning så tænd op og ryger 5 sug mere. Rinse and repeat.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg gør af til det, at jeg fisker en smøg frem fra pakken, nuldrer omkring 0,5 cm af tobakken ud, propper 1 lille klump tjald i, dækker den med tobak og stamper den. Og det bliver jeg ved med indtil smøgen er fylt ud.
Det er ikke helt ligesom en skolejoint, da man kun fylder 0,5 cm ud.

Rusen er rar og kortvarig, så du ikke er helt wasted hvis du skal noget bagefter.

Edit: Faktisk bliver klumperne med tjald i smøgen indtil den er brændt helt ned. Jeg når som regel ikke at ryge al hashen færdig, fordi smøgen er for kort.

Junior medlem
Brugeravatar

cake skrev:
EDIT. Det kan jo også være at du bare ikke kan tåle at ryge cannabis :) Sådan er der nogle der har det jo :)

hvad mener du med tåle?
altså jeg ryger en af mine venners homegrow, og det har jeg sku røget i et års tid efterhånden (:

og jeg har også eksperimenteret med at ryge små mængder ad gangen ..
men ender som sagt altid med at være for skæv i forhold til hvad jeg ville være (:

ps. har aldrig prøvet den rus jeg snakker om at ramme .. ? findes den overhovede ?

:peace:

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: SeaWorld, baby!
Hmm... Jeg plejer personligt altid at nå den rus du snakker om, og de fleste af gangene kommer jeg ikke længere end det, fordi jeg har det behageligt og snarest derefter falder i søvn... Men har også en følelse af at de klumper jeg får er ren Indica, hvilket giver en mere stenet, sofaryger effekt...

Som en anden sagde, så prøv dig frem med en meget mild joint, og ryg kun en smule af gangen... Vent derefter, og hvis du ikke kan føle det, så ryg lidt mere...

"Among the drugs that are currently illegal, I have chosen not to use marijuana, as I feel the light-headed intoxication and benign alteration of consciousness does not adequately compensate for an uncomfortable feeling that I am wasting time." - Alexander Shulgin

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køb En Havn
Dreads skrev:

ps. har aldrig prøvet den rus jeg snakker om at ramme .. ? findes den overhovede ?

Hvis du mener at være skæv så man kan tænke ?
ja den findes skam. Hva for noget røg ryger du ? hash, pot eller skunk ? Er det Indica eller Sativa domineret ?

Medlem
Brugeravatar

Hvis jeg skal være summende skæv, så tager jeg et par sug .. og så nyder jeg dem :)
og en mild skolejoint er nok til at gøre mig blød i knæene :D
(ryger for det meste kun skunk :))

Junior medlem
Brugeravatar

Weed Is Almighty skrev:
Dreads skrev:

Hvis du mener at være skæv så man kan tænke ?
ja den findes skam. Hva for noget røg ryger du ? hash, pot eller skunk ? Er det Indica eller Sativa domineret ?

jeg er 80%sikker på den er sativa domineret har selv groet den en overgang (:
= vi ryger det bare som pot (:
vi ved ikke hvad det er for nogle frø men har dem fra en ven som har lånt fra sin mor&far den er vandt til det danske vejr (: så ved at det ikke er nogen form for skunk eller noget i den dur..
flere af jer forslår at ryge en mildere pind .. syns jeg også jeg har gjort .. men tror jeg vil prøve det med få sug af gangen (:

Medlem
Brugeravatar

Yep .. og så slap af .. lad vær med at stress virkningen, for måske du så slet ikke mærker der er noget - og suger mere .. og så du herr' skæv lige pludselig :)
Det var bar lige en tanke.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Jamen, hvis det er pot du ryger, kommer rusen først lidt efter (har jeg erfaringer med).. Så prøv at ryg en pind, vent i 10 - 15 min.. Hvis det ikke er nok, så ryg mere.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]