Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Godaften psy! :)

Mig og en ven har haft en diskution om, hvor vidt det er tilladt at medbringe en bong til en festival her i Danmark. En bong i sig selv er jo ikke ulovlig, så kan ikke selv se problemet i det.
Hvis en person bliver taget med en acryl bong f.eks, på vej ind på en festival, altså i indgangen, vil den så blive konfiskeret? Og har det noget at sige om den har været brugt?

Vil meget gerne høre fra folk som eventuelt kan tale af erfaring :D

:peace:

Cannabis entusiast

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Tror du på de fleste festivaller kan købe div rygegrej på pladsen - desuden visiterer de ikke bare fok uden grund - det har jeg aldrig oplevet...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Rygeredskaber er vist også blevet forbudt i Danmark her på det seneste. Kan godt prøve at finde det hvis det er... Det gælder dog ikke rygeredskaber der ikke er brugt! Kun udstyr der er brugt til en kriminel handling (fx. ryge hash).

Håber godt nok ikke det er noget de begynder at håndhæve som i USA, så vil jeg ihvertfald passe mere på mit grej!

Du får næsten 100% ikke problemer ved indgangen. Alle ryger og alle ved det, incl. politiet. De glæder sig over den mindre alkohol folk hælder i hovedet når de er skæve :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

HopIFjordeN skrev:
Tror du på de fleste festivaller kan købe div rygegrej på pladsen - desuden visiterer de ikke bare fok uden grund - det har jeg aldrig oplevet...

Det gør de på de festivaller hvor man ikke må medbringe alkohol, f.eks. nibe-festival i nordjylland.

Junior medlem
Brugeravatar

Du kan sagtens medbringe en bong til div. festivaler. Dog skal du selvfølgelig ikke reklamere med den, men kom den i en taske eller lignende. Generelt er vagter meget mere frisindede på festivaler. :)
God tur!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Puffy skrev:
Du kan sagtens medbringe en bong til div. festivaler. Dog skal du selvfølgelig ikke reklamere med den, men kom den i en taske eller lignende. Generelt er vagter meget mere frisindede på festivaler. :)
God tur!

Svjv er mange af vagterne på ihvertfald roskilde festival frivillige og de ryger sikkert også selv en joint i ny og næ. Jeg kender ihvertfald folk der har røget sammen med vagter der kedede sig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lyder sgu godt drenge! :D Så er man lidt mere rolig nu ;)

:peace:

Cannabis entusiast

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
ellers er en bong jo verdens letteste rygeredskab at lave!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
Ta en colaflaske og en haveslange med for en sikkerhedskyld, og så nogle toiletruller og noget tape, så er dagen da reddet hvis jeres fine bong skulle blive taget eller konfiskeret, men hvorfor skulle den dog det ?

Da jeg blev nakket med en brugt chilum lugtede betjenten til den og sagde : nååååeh.. der bliver vist nok røget stærk urt derhjemme hva ?
og mere blev der ikke ud af den sag... især fordi jeg indtet andet havde på mig :)

Har enda også oplevet politiet brave ind i mit hjem fordi de var sikre på jeg solgte NARKOTIKA, hvilket jeg jo selvføglig ikke gjorde,
Der lå 2 gram på bordet ( hash ) og der stod en bong der stadig kom " tåge " op af... de gjorde indtet... og sagde at det eneste de ville få ud af det var at ødeligge min dag..... de ledte da godt nok en masse ting igennem, men de tog ikke min tjald eller min rygeredskaber...

JEG HAR NOK BARE VÆRET HELDIG ....

Medlem

Tror ikke der sker noget som helst ... MEDMINDRE du selvfølgelig gør som disse svenske tumper:
http://www.dr.dk/Musik/roskildefestival/Nyheder/2009/0704125737.htm

Hehe.. ^^

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
Narkosvin skrev:
Tror ikke der sker noget som helst ... MEDMINDRE du selvfølgelig gør som disse svenske tumper:

Hehe.. ^^

Hold da kæft !
Jeg har boet i sverige i 1 år da jeg var 13... eller 14 ?..
Hash var dyrt ( boede også ude på landet ) 100 svenske kr for et gram knas tørt standard.. kiff...hundekiks...
Og stoffer ? knarks :D ? shit det var næsten et tabu selv iblandt de store drenge på 17 år... men derover slår de da vist også lidt hårdere ned på sådan noget så vidt jeg kunne forstå, en ven jeg havde der over ( jeg ved ikke om han jokede) sagde at blev man taget med noget tjald på lommen og evt nogle stoffer, kunne man ryge på en slags " opdragelses-anstalt " ?? ved ikke om han to pis på mig ...

Men de var nu sjove de svenskere.. gal meget fisse man ku få for 2 rammer tuborg ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Narkosvin skrev:

Hehe.. ^^

God damn! :D Well... De er svenskere... What are you gonna do about it... :roll:

Cannabis entusiast

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]