Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 16:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: LSA råd...
Medlem

Geografisk sted: La La Land
hey psy-folk

jeg har tænkt lidt over snart at prøve at trippe på lsa sammen med nogle venner, men jeg har lige et par spørgsmål jeg gerne vil have på plads først

1. Subtans? har kun lige læst om HBW frø og jeg ved at det hører under legal highs... vil helst gerne have nogle frø i ordenlig kvalitet, jeg har kigget på disse DinMor.dk, ser de nogenlunde ud eller ?

2. Dosering? Hvor mange frø burde jeg æde? det er første gang, har kun prøvet andet som tjald og cola.....

3. Hvor længe vare trippet, forstår det kan være meget forskelligt, men tid i forhold til dosering måske ?

4. andet jeg burde vide ?

på forhånd tak for hjælpen ;)

Senest rettet af PollenRygeren 01 nov 2011 12:12, rettet i alt 2 gange.
Ingen forhandlerlinks. Læs regelsættet!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
6) Ingen forhandlerlinks til følgende: Headshops,Growshops og lignende sider med stof relateret tilbehør/udstyr. Lovlige og ulovlige stoffer,kemikalier og lign.

:utfse:

Jeg tror ikke der er meget mere at sige. Brug nu søgefunktionen! Den er der jo ikke for sjov.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Valhalla
ARRRRRH!!!! ARRRRRRHHHHH!!!!! IT HURTS MY BRAIN!!!! ARRRRRHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*heavy breathing* ....... http://justfuckinggoogleit.com/

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Billede

Medlem

Jeg har netop siddet og undersøgt det samme, så jeg vil da godt lige give et par fif :D Men vil først lige sige, at jeg er _virkelig_ træt af den søgefunktion: Af og til tager det op til 1 minut at få svar på søgningen, hvorefter resultaterne er uoverskuelige, giver mange hints til de SAMME tråde og tit giver urelevante svar.

Webmaster, gør noget!

Nå, men for det første, pas nu på med de links .. Det gavner hverken os, Psychedelia eller butikkerne :) Herefter, http://www.psychedelia.dk/leksikon/?ent/hbwr/info - de fleste af dine spørgsmål står besvaret derinde:

2)
"Frøene fra denne plante er ca. 3-4 mm i diameter, og til en god dosis kræves der omkring 6-8 frø alt efter hvor meget man kan tåle og hvor meget man vil prøve. Det anbefales dog kun at tage 3-4 frø første gang man vil prøve dette trip, da effekten kan være ubehagelig for nogle. Der findes også en anden plante som minder meget om HBWR, denne kaldes Morning Glory (Ipomoea Violacea), dog er frøene på denne noget mindre og der skal mellem 100 og 200 frø til."

Hvis du ikke har prøvet andet end tjald og cola, så start med 3-5 frø, alt efter hvor klar du er på trippet.

3)
"Et trip varer ca. 7-9 timer, og det bliver intenst ca. 1-2 timer efter at de er indtaget."

Optagelsen bliver hurtigere på tom mave, efter et måltid skal du lægge 2-3 timer til, førend der begynder at ske noget. Jeg har god erfaring med at indtage på tom mave og så forberede noget let mad, som man begynder at indtage efter ½-1 time.

4)
"Sådan anbefales det at ekstrahere alkaloiderne:

1) Knus frøene grundigt og læg dem i et filter, f.eks. et kaffefilter.
2) Hæld et upolært opløsningsmiddel over frøene, her skal helst bruges ether eller rensebenzin (her duer acetone ikke). Ved dette trin fjerner man de uønskede S9-stoffer.
3) Nu tørrer man frøresterne (edit: min. 12, helst 24 timer) og hælder sprit hen over, helst methanol (træsprit), men denatureret ethanol (husholdningssprit) kan også bruges. Nu skal de helst stå under dette et par dage med regelmæssig omrøring.
4) Nu filtrerer man frøresterne fra.
5) Spritten fordampes under lav varme i en (varmlufts)ovn, ved omkring 60 grader.
6) Når spritten og denatureringsmidlet er fordampet, kan man forsigtigt skrabe resterne af med et eller andet skarpt, putte det gelatine kapsler og konsumere dem."

Hvis du spiser frøene med skal på, får du højst sandsynligt meget ondt i mavsen. Andre mener dog at det er nok at skrabe skallen helt af med en kniv, skylle frøene og så indtage dem. Jeg hælder også mest til den sidste, da jeg ikke er meget for at lægge noget jeg skal indtage ned i rensebenzin og husholdningssprit.

Jeg vil anbefale dig at læse en del op på emnet (se triprapporter) samt at have set & setting i orden - det er ærgerligt at starte med et dårligt trip!

God fornøjelse

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor solen altid skinner.
Jeg kan da lige give mit besyv med også, i forhold til hvordan vi indtog vores hbwr.
Vi tog henholdsvis 6 og 8 frø, fjernede skallen med en neglefil og knuste dem grundigt. Derefter tog vi 2 ½ liters flasker og fyldte dem halvt op med vand, og hældte pulveret i. 6 knuste i den ene, og 8 i den anden. Jeg selv fik voldsom kvalme og kastede op efter indtagelse af de 6 frø, hvor den anden drak flasken med 8 og intet ubehag mærkede. Vi fik begge to en vidunderlig positiv oplevelse ud af det, dog ikke med overvældende mange visuals.

Medlem

Har lige overstået mit trip i går - fantastisk oplevelse der helt sikkert skal gentages.
Vi tog 8 skrællede, hele frø hver, efter 2-3 timer slog det virkelig ind. Vi mixede det med joints, hvis man er vant til at ryge, kan det klart anbefales! Gjorde virkelig trippet intenst..

Held og lykke med trippet

Medlem
Brugeravatar

Dejligt for dig :) kan huske da jeg indtog dem havde jeg enorm kvalme..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Biologen skrev:
Jeg har netop siddet og undersøgt det samme, så jeg vil da godt lige give et par fif :D Men vil først lige sige, at jeg er _virkelig_ træt af den søgefunktion: Af og til tager det op til 1 minut at få svar på søgningen, hvorefter resultaterne er uoverskuelige, giver mange hints til de SAMME tråde og tit giver urelevante svar.

bruge følgende:

I google søgefelt skriver du: site:psychedelia.dk BLA BLA BLA

så søger google på siden og opstiller det "googelsk" hvilket man ofte er mere vant til, og derfor nemmere kan overskue det...

(Baudelaire 1860).

Medlem

Jack Pot skrev:
Biologen skrev:

bruge følgende:

I google søgefelt skriver du: site:psychedelia.dk BLA BLA BLA

så søger google på siden og opstiller det "googelsk" hvilket man ofte er mere vant til, og derfor nemmere kan overskue det...

Vil jeg prøve at bruge fremover, tak. Tænker bare at det ikke kan tage lang tid for webmaster at smide ind

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]