Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 15:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Blackout..
Medlem

Hey peepz jeg oplevede noget mærkeligt i går.

Her i går sidder jeg hjemme ved en ven og vi skal til at ryge så vi laver en bong, det bare en flaske bong med slange og en 13 top som hoved tror jeg det blev til. Nå men så får vi røget det gram og bliver ikke rigtig skæv til at starte med men da vi går ind når jeg til toilettet og så besvimer jeg bare.. Min ven siger jeg først smadre hovedet ind i døren, ind i skabet og så klasker jeg hovedet ned i gulvet. Han fortæller mig bagefter at han først kunne snakke til mig efter 30 sek. da jeg vågner har jeg det fint og vi går op og ser tv og så går vi i seng.

Hvorfor besvimer jeg sådan der? det skal siges jeg havde drukket 10 øl + det løse. det plejer ikke at være noget problem når jeg ryger om jeg er lidt fuld eller ej. vi havde også glemt at tage en toiletrulle med lidt papir på flaske halsen af en eller anden grund, ved ikke om det kan have noget med det at gøre? (:

-peace.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor min krop nu end befinder sig
Emnet har været oppe mange gange før :wink:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=site%3Apsychedelia.dk+besvime+hash&btnG=S%C3%B8g&meta=

Medlem
Brugeravatar

Jeg har også besvimmet før og kender flere der har gjort det. Og har en gang også prøvet, hvor det blev helt sort for mig, og jeg gik fuldstændig i panik. Hvilket resulterede i jeg væltede rundt og til sidst besvimmede :).
Du skal bare ryge noget mindre og evt. spise noget mere inden.

Og så er det efter min erfaring dumt at blande alkohol og hash..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
En af mine veninder røg og drak en aften, og dagen efter da jeg skulle køre hende hjem, faldt hun om på asfalten og vente sig 180 i luften og så med hovedet ned i jorden.
Rigtig ubehagelig oplevelse, men tror det er nogenlunde det samme? :)

Konklusion; ikke drik og ryg sammen!

Medlem

ja noget i den stil. har bare aldrig haft problemer med at drikke og ryge. :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Personligt elsker jeg at blande alkohol og tjald.
Har aldrig haft problemer med det selv (og da slet ikke blackouts), men har en ven, der fik det meeeget skidt efter en aften med tjald og sprut.
Ved ikke hvorfor du får blackouts, men tror ikke grunden er specielt alvorligt, du skal nok bare lade være med at drikke og ryge for meget på én gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
Jeg har kun problemer med sprut og tjald, hvis jeg drikker uden at have røget hele dagen, og så pludselig ryger...
Så bliver jeg sku " overrasket " og rundtosset... men hvis jeg ryger først, kan jeg sagtens drikke til.. uden problemer..

En af mine venner fik et blackout efter en lang pause på et par måneder fra tjalden.
Han havde værken røget eller drukket i måneder, og så tog han lige et par væs af en joint efter arbejde..
BOM ! blackout...

Han sagde at han kunne mærke at det var hans krop der takkede pænt nej tak til mere der :-/
Han har ikke røget siden den dag.

Medlem

ja okay. men synes faktisk det var en fed oplevelse, det var som om man blev født på ny da jeg vågnede igen :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Kender godt det med at besvime.. Da jeg var mindre, (tror jeg har været 16) havde jeg en ven på besøg, og vi besluttede os så om at ryge bong. Vi måtte ikke for vores forældre, og vi havde MEGA noia på. Vi stod ude på en mark, og lige pludslig hørte vi politi sirener komme vores vej. Jeg havde lige sluget 7 - 8 hoveder på bongen, og så begyndte jeg at løbe. KLASK, efter jeg havde løbet 5 - 6 meter lå jeg med hele kroppen begravet i mudder.
Heldigvis havde jeg en god homie, der hjalp mig hjem :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The final frontier
Manze skrev:
En af mine veninder røg og drak en aften, og dagen efter da jeg skulle køre hende hjem, faldt hun om på asfalten og vente sig 180 i luften og så med hovedet ned i jorden.
Rigtig ubehagelig oplevelse, men tror det er nogenlunde det samme? :)

Konklusion; ikke drik og ryg sammen!

og prøv slet ikke at køre knallert lige efter :D

Har ikke prøvet blackouts i forbindelse med alko + hash, men har været pisse dårlig af det. Kan bestemt ikke anbefales.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]