Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey, jeg lavede en joint forleden dag der sparkede total numse, og jeg synes jeg er nødt til at dele opskriften:

Rist en smøg og tag ca. en tredje del af det
Nold 0.7-0.8gr hash ud (jeg bruger 90'er)
Rist tobakken og hashen sammen men ikke for meget, bare så det bliver lidt fluffy
Tag ca. 1gr til halvanden skunk oven i dit mix (jeg bruger orange haze)
Rist det hurtigt sammen ca. 5 sekunder eller hvad du nu synes, bare for at det lige bliver rigtig rigtig lækkert
Ruld så ellers dit mix ind i noget papir og ryg den :) det er noget der rykker!

Kom med nogle af jeres opskrifter! Lad os også kommentere på hinandens og prøve hinandens osv :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Undskyld min pessimistiske holdning, men den her tråd er der de første 50 andre bonghoveder som der har udtænkt i sit selvophøjet ego mens at man har lavet en vellykket joint som har været HERRE DYR at lave, så det jo klart at opskriften skal op.

Med andre ord.. Ommer! :peace:
:sucks: :whogives:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
En troldmand simpelthen. Den var ny.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Germany
en hefty joint:
2 lange papers
stor filter
0,6g af det bedste hash du kan skaffe
1g weed af det bedste du kan orga
0,2g bho
0,2g coke
glemt lige at der også skal lidt smøg til ..

nyd den sammen med de bedste ;)
god ryger !!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Her er guiden til en hefty joint.
1. Put meget hash/pot/skunk i en stor cone.
2. Ryg den.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
Få fat på noget god 90er- 120 krs basker
Få fat i noget god nol olie
Orange haze eller skunk af samme kvali ( findes ikke hvis du spørg mig ;) ) hehe
Rist en halv smøg ( behøves ikke )
Mix shittet sammen, og tag endten og varm en lille skål lidt op, og vend noget af skunken i olien,
Eller bare smøre olien langs jointen.

tada !
Syg basker : )
Og så er det ellers bare om at være et par gutter og have vær sin psycho pind ;)
Og så lege " indianer " med sig selv :D

Sorry off topic -
EDIT : til weedwhopper
Putte coke i en joint ?
Syndes du ikke lige det skal opkoges i noget Salmiak først :D ?
Og i en joint ? det er da spild ... :) hvor blev den gode freebase pipe dog af ? eller koppen ?
Kunne ikke forstille mig nogen mærkbar effekt af det... ud over en dårlig smag fra alt det andet skidt der evt kunne være i.

Medlem
Brugeravatar

dette er ikke en opskrift på en "heftig" joint, men derimod opskriften på hvordan jeg bedst kan lide mine joint!

0.3-0.4g god tjald, ristet tobak(efter eget valg), sort smoking papir(eller andet, det er bare mit yndlings fordi de bliver dejlig lange og tynde), filtertip (pizza reklamer), rul jointen først det er pisse besværligt med klistrede tjald fingre, fyld lidt bund i ½cm ca, og så kan du lave dit mix, og fylde jointen, når mixet er fyldt i, stamper du den lige en smule og laver en smølfehat på den

nu kommer det sjove, så tager du og slikker på den(dette gøres kun når man er alene) og så suger man en smule i den, som du nu kan se blev den lidt "krøllet" det er fordi nogle af alle de lufthuller der var før er forsvundet, jointen brænder længere og så brænder den ikke så let skæv! det er kun dig der gør ;)

mvh emingos "weedhead" olsen :P

Medlem

mix en masse god hjemmedyrket skunk, 0,3-0,4g god hash (synes mørkere røg smager godt med skunk) og måske en kvart til en halv smøg. køb honning phillie, skær den op på midten, tøm og rul :) ruller altid med et papfilter i bunden, men nogen gør uden.

hvis jeg havde tid og penge nok røg jeg ikke andet end det, elsker blunts! men for det meste bliver det bare til 0,5g hash og 3/4 smøg i sort smoking :)

har også brugt det trick som emingos skriver med at slikke på jointen og tørre den hurtigt med en lighter, men kan egentlig bedst lide røgen når man ikke gør det.

Medlem
Brugeravatar

BryGs skrev:
i sort smoking :)

sort smoking er klasse! især når man er ego ryger så er lange tynde pinde gode, kan også bedre lide suget i en tynd end i en tyk joint, plus når man ryger alene kan man altid gemme resten til senere hvis man ikke kan ryge den hele :)

der er sku nogle meget fede tips i denne tråd.. jeg var lidt bange for den ville gå hen og dø.. keep it up folkens! kom med opskriften på lige præcis din favorit/yndlings/hverdags joint :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
En god etlags joint med en god sativa hash, ca. 0,3 - 0,4 og en godt gennemristet prince light, ELLER! En rigtig lækker skunk med en halv prince light i en honning phillie. Begge med et filter på ca. 5 mm. Se, det er no'e vi ka' li', som vi siger, her oppe nord på :D

Cannabis entusiast

Medlem

Geografisk sted: 2900 happiness?
hehe, jeg vil hellere ha' en go' pib'

Medlem

Har lige prøvet ren skunk i en blunt. synes sgu det rykker meget bedre end de joints med 0.5g i :D

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
AlexMayn skrev:
Har lige prøvet ren skunk i en blunt. synes sgu det rykker meget bedre end de joints med 0.5g i :D

True shit :shock: :?:

Der er da allerede en tråd om folks normale joints :)

Den her, ja den ved jeg ikke hvad meningen er med.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]