Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 17:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg samler San Pedros og har igennem årene opbygget en betragtelig samling med eksemplarer i alle størrelser fra 10 til 180 cm.

Trip-rapport: Indtog i sommeren 2007 blended hud af et ca. 30 cm højt stykke San Pedro (tyk som en underarm) rørt ud i Youghurt m. honning. Smager meget bittert og kræver viljestyrke at få ned - giver voldsomme brækfornemmelser og smager ad helvede til, men jeg slugte portionen i store mundfulde. Det var søndag, så jeg gik i haven og hyggede mig og efter 1-2 timer kunne jeg mærke en tydelig Mescalin-effekt, især visuelt, hvor alting ligesom flimrede lidt og farver optrådte usædvanligt skarpe. Man lagde meget mærke til alle detaljer i synsindtrykkene - et fedt Carlos Castaneda-klarsyn. Svag eufori med let lattermildhed. Dosis dog decideret for lille, for effekten forsvandt efter ca. 3-4 timer uden at køre yderligere op i LSD-agtige højder. Jeg vil derfor anbefale mindst at indtage huden af en 40-50 cm. En evt. tørring el. indkogning vil gøre indtagelsen mindre problematisk - San Pedro smager VIRKELIGT grimt af bitterstof, så man er automatisk vaccineret fra at spise den for ofte. Dertil er ubehaget simpelthen for voldsomt (gav kraftige opkastningsfornemmelser og mundvand og jeg svor aldrig at skulle igennem dette smagshelvede igen. Meeeen... lad os nu se).

Det mest hensigtsmessige er selvfølgelig at æde San Pedro når man DELER en kaktus, som er ved at være så høj, at den med fordel kan laves til to kaktusser! Så spiser man huden af midterstykket og gemmer top og bund. Bund-delen vil så danne nye små skud hele vejen rundt i kanten af såret (i løbet af nogle uger). Kaktussen skal være i vækst, så et ideelt tidspunkt vil være Juli-August måned. Toppen placeres tørt nogle dage til sår er lukket/helet op. Så stilles den i en potte med kaktus-jord, altså en sand/muld blanding, med støttepinde rundt i siderne så den står fint op. Næste forår vil den så have fået fat i jorden og dannet rødder. En ny, flot kaktus er klar, plus selvfølgelig bund-delen, der er grim men vokser fint og som sagt danner små buds, der er klar til at blive brækket af og sat i små potter. På den måde er en kaktus blevet til mange igennem de sidste 25 år.

Tak

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
En byttehandel er stadig en handel og dermed forbudt at bruge dette site til :)

Junior medlem
Brugeravatar

Nå - det vil jeg da skide på og hvis der er mere brok fra nogen, lukker jeg bare min profil og skrider. Jeg er ligeglad med loven om euforiserende stoffer og gør fuldstændig som det passer mig. Ingen skal lave om på mig eller begrænse min frihed. Jeg er ikke født igår - jeg er Shaman. Så denne verdens snævre grænser interesserer mig egentlig ikke. Ingen skal for øvrigt fortælle mig, at man ikke må bytte frimærker eller andre samleobjekter som f.eks. planter eller kakti, hvis vi endelig skal snakke regler og regulativer. Og hvem fanden skulle det forarge - andre en DIG, åbenbart.
Venlig hilsen

DJ URO

PS
Have a nice day

Medlem
Brugeravatar

Noget hakket og hardcore makker vi har med at gøre her!!!!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Jeg synes du skal arbejde på en hel San Pedro mark! Meskalin til folket!

Junior medlem
Brugeravatar

DJ URO skrev:
Jeg er ikke født igår - jeg er Shaman.

Venlig hilsen

DJ URO

HAHAHAHAHA fuck hvor nice

Junior medlem
Brugeravatar

Du er fandeme en hidsig shaman Uro ----> I LIKE IT :D

Thumbs up til Uro for god shaman-stil

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Slap af Arnold, du bliver ikke større af at pumpe dig op på internettet.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Det forarger også mederatorteamet, for du har ikke læst regelsættet for Psychedelia, inden du begyndte at poste her på sitet. Handel, byttehandler og lignende må IKKE arrangeres i gennem Psychedelia. Skulle forsøg herpå ske, kan brugerprofil og IP blive bannet.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
DJ URO skrev:
Nå - det vil jeg da skide på og hvis der er mere brok fra nogen, lukker jeg bare min profil og skrider. Jeg er ligeglad med loven om euforiserende stoffer og gør fuldstændig som det passer mig. Ingen skal lave om på mig eller begrænse min frihed. Jeg er ikke født igår - jeg er Shaman. Så denne verdens snævre grænser interesserer mig egentlig ikke. Ingen skal for øvrigt fortælle mig, at man ikke må bytte frimærker eller andre samleobjekter som f.eks. planter eller kakti, hvis vi endelig skal snakke regler og regulativer. Og hvem fanden skulle det forarge - andre en DIG, åbenbart.
Venlig hilsen

DJ URO

PS
Have a nice day

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Billede

Reglerne herinde er noget vi er blevet enige om i fældeskab, ikke nødvendigvis af lyst, men for at dette forum fortsat kunne eksistere.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Out and about
Hej Shaman URO.

Jeg er virkelig i vildrede, for jeg går og lader op til mit første meskalintrip. Det resulterer selvfølgelig i, at jeg får en hel masse input, fra de, der lyder helt profesionelle over de mindre gennemtænkte til de helt absurde. Det skaber naturligvis en del forvirring.

Nu ser jeg så, at du, en højtagtet shaman, anbefaler indtagelsen af huden, som jeg før havde anset for værende det, man knækker sig af (primært, altså). Jeg har fået at vide af flere kilder, at jeg skal undgå huden så vidt, det er muligt.
Jeg bliver så forvirret - jeg håber, at du eller dine kolleger kan hjælpe mig, så jeg ikke roder mig ud i noget, jeg senere fortryder.

Hilsen den forvirrede

Site Webmaster
Brugeravatar

Sir Leonid skrev:
Hej Shaman URO.

Jeg er virkelig i vildrede, for jeg går og lader op til mit første meskalintrip. Det resulterer selvfølgelig i, at jeg får en hel masse input, fra de, der lyder helt profesionelle over de mindre gennemtænkte til de helt absurde. Det skaber naturligvis en del forvirring.

Nu ser jeg så, at du, en højtagtet shaman, anbefaler indtagelsen af huden, som jeg før havde anset for værende det, man knækker sig af (primært, altså). Jeg har fået at vide af flere kilder, at jeg skal undgå huden så vidt, det er muligt.
Jeg bliver så forvirret - jeg håber, at du eller dine kolleger kan hjælpe mig, så jeg ikke roder mig ud i noget, jeg senere fortryder.

Hilsen den forvirrede

Jeg tror ikke at selvudnævnte shamaner er særligt god at søge hjælp af, i sær ikke ang. stoffer.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Out and about
Hehe, sådan går det når man ryger sig i hegnet og læser Susanne Svarer. :mrgreen:

Junior medlem
Brugeravatar

Hvad er plantens formål med at producere hallucinogener? Vel reelt at beskytte sig imod at blive ÆDT af tørstige/sultne primater eller andre dyr (som efter et trip nok vil gå uden om denne kaktus en anden gang - bortset fra mennesker, som jo bare skal gøre alt det, der er forbudt fra Naturens side... ). Derfor sidder alkaloiderne i HUDEN - ikke (eller i langt mindre grad) i det nærmest træ-agtige centrum af væksten. Det er hårdt og umiddelbart uspiseligt, og har en luftig, cellet struktur, der i sin opbygning primært har til formål at holde kakti oprejst i ørkenen. Huden derimod er det 'levende' lag - det, som i kraft af sit indhold af H2O er attraktivt for tørstige ørkenvandrere at gumle i sig.
Derfor spiser jeg huden, som er grøn og saftig - og psychoaktiv.

Der skal ganske store mængder San Pedro til, før det virker - et par gode håndfulde pro persona vil jeg estimere. Kapsler til tørret kaktus? Alt for lille dosis (som det fremgår af min trip-rapport anno 2007. Som jeg skriver dér, skal der en ganske STOR protion til, før en relativt lille effekt opnås. SÅ aktiv er den altså heller ikke. Det er ikke en raket - det er en HT bus).

Vil man virkelig opleve det store sus, kan 20-40 Spids Nøgenhat anbefales - eller et stykke trækpapir med en 50-200 mikrogram Lysergsyre Diatylamid, som det ultimative. Det er min erfaring. LSD25 er vanskeligt at skaffe (rent held her i lille Danmark, hvorimod de er relativt lette at skaffe i London, hvor punks og hipsters æder dem som bolcher. Man må spørge sig frem) - svampene derimod pibler jo snart op på græsmarkerne. Så tag en tur i skoven til efteråret og saml. Det gør jeg, sammen med en gammel ven, hver gang det bliver september/oktober. Hvor? En hemmelighed - ellers bliver der overrendt. Nogen år er gode, svampene gror i tusindvis. Andre år ringe - kun lige nok til et-to-tre trips.

Læs Sten Larris 'Forbyd Hallucinogener - Forbyd Naturen At Gro'. Fås antikvariatisk. Det er stadig 'Bibelen' for Shamaner. Læs så meget som muligt i det hele taget af den righoldige litteratur om trip og transcendens/ego-tab; Aldous Huxley 'Erkendelsens Døre' er god, alt af Stanislav Grof (Professor v. Berkeley), Carlos Castaneda (hele serien), C.G. Jung etc. Kloge, kloge folk.

Til kritikerne af undertegnede vil jeg replicere:
Shaman er man, når man er en erfaren tripper. Det er ikke en beskyttet titel, men et erfaringsgrundlag. Som moderator og/eller 'gammelt' medlem her på sitet er man vel for fa'en FORHÅBENTLIG erfaren udi indtagelse af hallucinogener. Hvis ikke, bør man ikke stille sig til doms over andre eller give gode 'råd' til nye, grønne trippere. At nogen kalder mig fjols her og rakker ned på min musik rager mig en høstblomst.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Ville du ikke nedlægge din profil her som du lovede mig, da du svinede mig via PM?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]