Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 10:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 118 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forfatter besked
Indlæg: 26 jul 2013 15:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jul 2013 17:29
Indlæg: 211
Geografisk sted: Odense
Køb mimosa hostilis rootbark istedet, så er du sikker på du ikk får gramin med. Desuden er metoden for MHRB en del simplere end rørgræs og andre.
Der ligger en fin guide lavet af Imp, i alkymisten.


Jeg har jo en hulens masse mimosa hostilis liggende... men det er mega dyrt, hvis jeg så også skal ud og købe alle de der ting, til at lave ekstraktet med, så bliver det kun dyrere... Desuden at koge et kilo mimosa hostilis ned og en omgang b. caapi, tager maks en hel dag. og at lave et ekstract er for mig kun eksperimentation selv efter de første tre-fire succesfulde gange. eksperimentation for mig betyder at et helt batch kan gå tabt i en hel måneds arbejde... så hellere blive på den sikre side, med 12 timers nedkogning i en kæmpe gryde, den har jeg eksperimenteret så meget med, så jeg ved hvad jeg laver efterhånden.... og hvis det skal komme til ekstrakt, så vil jeg føle mig på den sikre side når jeg har haft succes et par gange med nogen rørgræs.... men ja jeg vil bestemt lige kigge en tur på den opskrift.... mange tak :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2013 15:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2007 17:21
Indlæg: 1789
Geografisk sted: sydschlaraffenland
En stb mhrb ekstraktion tager ca 1 døgn. 1kg mhrb kan erhverves for under 1000 kr og indeholder omkring 1% dmt.

Prøv også især at kig på nogle af de links i denne tråd til dmt-nexus om phalaris...

_________________
Alice skrev:
Desuden er kviksølv ikke så slemt. Folk der var børn i 70'erne stod med det i hænderne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2013 10:03 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jul 2013 17:29
Indlæg: 211
Geografisk sted: Odense
hvor mange portioner er 1 kilo mimosa hostilis til? hvis vi siger at 15 gram er til én portion, så siger vi: 1000/15= 66,5..... også hvis vi laver rene DMT krystaller i stedet for, så er der ikke en chance for at vi kan dele 10 gram rent DMT ud i så mange portioner.... medmindre et gram DMT kan blive fordelt ud til 6-7 personer og alle kan få virkning.... er det muligt???? hvis jeg laver en joint, med et gram i og to cigaretter, kan jeg så godt fordele 3, til 5 hvæs ud til 6- 7 mennesker??? det lyder sandsynligt, men det er to år siden jeg har røget joints, så jeg husker ikke hvor langt sådan en den går... men hvis det var at jeg delte den med så mange, ville DMT´en så virke hele vejen igennem???? desuden så lyder det risci taget i betragtning af at DMT ikke er et social drug....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2013 10:34 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
At putte dmt i en joint er næsten som at skylle det ud i lokummet. Men 1 gram dmt er rigeligt til at 6-7 personer kan få en virkning. Hvis man ellers indtager det på den rigtige måde. Faktisk er 1 gram dmt fordelt mellem 6-7 personer for meget, hvis det hele blir taget på een gang. Jeg ville nok starte ud med 10-20 mg første gang, for at lige føle lidt af effekten før man begiver sig ud i større doser. I øvrigt egner dmt sig ikke til større forsamlinger efter min mening. Men det er jo op til den enkelte :)

Jeg vil anbefale dig at bruge "the machine" til at ryge dmt. Det har jeg klart bedst erfaringer med.
Billede

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2013 18:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jul 2013 17:29
Indlæg: 211
Geografisk sted: Odense
Jeg gad sgu godt at kunne læse hvad der står!?
jeg har hørt man kan ryge DMT som de ryger crack... altså i en glas pibe, hvor man varmer glasset op fra neden også inhalere dampene... jeg er bare ikke så vild med tanken om at skulle ryge på sådan en..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2013 18:53 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 dec 2005 14:32
Indlæg: 423
Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
højre klik billede -> (ventre klik) vis billede

https://mycotopia.net/forums/attachment ... achine.jpg

_________________
Nickname: Steve Holt!, Activities: Football, Quote: 'I'm out of here!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Drama, Quote: ‘See ya, suckers!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Food Services, Quote: ‘Study hard, guys — trust me.'


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2013 20:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jul 2013 17:29
Indlæg: 211
Geografisk sted: Odense
jeg er ikke helt sikker, men jeg tror jeg gør det, og hvis jeg gør så skaffer jeg et kamera så jeg kan tage billeder af processen, jeg får penge nu den 31, så gør jeg lige nogen ærinder også køber jeg noget materiale, men jeg lover intet, den skal stadig lige ind og vende i mit hovede... det er virkelig en svær beslutning, men jeg kigger lidt på jeres fremgangsmetode, bare hvis der var flere der havde gjord det med lige præcis den opskrift i har her, så tror jeg at jeg havde haft det nemmere ved at gøre det... der er så få der gør det synes jeg at det er næsten ubehageligt at være icebreaker, men ja, der skal jo være nogen katalysatore..... wish me luck...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 aug 2013 21:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jul 2013 17:29
Indlæg: 211
Geografisk sted: Odense
jeg endte med at lave ekstraktion på mimosa hostilis i stedet...
nu ejer jeg et kilo af mimosa hostilis, så jeg tvivler på at jeg kommer til at lave ekstraktion af phalaris i nogen nær fremtid...
måske en dag jeg keder mig rigeligt :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2014 00:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2009 19:49
Indlæg: 622
Geografisk sted: Neden under min kat
Kunne man, i trin 1, putte vand og plantemateriale i et syltetøjtsglas eller lignende og stille det i en riskoger, med vand i, som har en "hold varm" indstilling?

_________________
"Har festen varet for længe?"-knappen: Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Hvad bobler for tiden:
Mjød


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2014 19:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 nov 2013 00:42
Indlæg: 185
Ang phalaris:
jeg anbefaler en straight to base teknik,
også når man har et klart freebase DMT krystal liggende / gramin

så kan man begynde at bekymre sig om at fjerne graminen fra DMT´en.
det burde være lidt nemmere end de metoder i har brugt her.

spørgsmålet er:
om gramin ikke bliver inaktivt ved fordampning

_________________
DRIK VAND!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2014 19:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 nov 2013 00:42
Indlæg: 185
at DMT på magisk vis forsvinder fra bladene ved tørrings processen!?
en skrøne.

_________________
DRIK VAND!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 17:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 jan 2017 16:59
Indlæg: 2
Hvor køber man frø, Rørgræs (Phalaris Arundinacea)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 18:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Tror det er imod reglementet at dele forhandler links.
Prøv google - ellers må du ud og samle/høste til næste sommer =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jan 2017 13:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 jan 2017 16:59
Indlæg: 2
Herhjemme sælger de kun Picta (hvidstribet) og kun som plante, med 7 måneders ventetid...

Frø, må man åbenbart ikke importere fra Canada... Mystisk... Det jo en ganske fin prydplante...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2017 21:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Penguin - bespar dig besværet og vent til vejret tillader udflugter i naturen. Det ville jo være win win ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2017 01:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Ville det være muligt at opkoge en "nordisk" aya af rørgræs og prikbladet perikon?
Prikbladet perikon er på erowid sat til at være en svag/mild MAOI (St. John's wort; https://erowid.org/chemicals/maois/#examples-plant)
I teorien er det, men hvad med praksis?
Der må det også være.
Er det muligt, uden et større laboratorie, at ekstrahere MAO-Inhibitoren så man kan skabe en referencekilde til den traditionelle aya? Jeg tænker at man på den måde kan beregne den krævede mængde af perikon for at optage tilstrækkelig med MAOI (til sammenligning af hvad der findes i b. caapi).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2017 16:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Sjov idé :D Nordisk ayahuasca ville være en svedig skænke ;)

På den her side: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1874438/ står der uspecifikt at psykedelika (DMT) ikke bør tages med perikon grundet større risiko for serotonin syndrom.

Her advarer de specifikt mod kombinationen: https://en.wikipedia.org/wiki/Hypericum ... ote-AMH-38


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2017 03:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Orv ja, tak for den!
Det kunne være jeg selv skulle have læst nærmere omkring urten inden jeg spurgte, for det står skrevet flere steder.
Men af dit link står angivet i "Active constituents";
Citat:
SJW extract has been shown to inhibit the uptake of serotonin, noradrenaline and dopamine [4, 7]

Selvom der her er tale om et ekstrakt, så er det da bemærkelsesværdigt at det også agerer SSRI, da det ud fra den gængse teori er et omvandrende serotonin syndrom, da det både agerer MAOI og SSRI! :eyes:

Jeg fandt i går en lang liste over forskellige urter der alle indeholdte MAOI og har idag forsøgt at gennemse min historik fra ende til anden, men uden held.
Under alle omstændigheder vil jeg forinden jeg selv eksperimenterer med en nordisk aya, igennem en overværet ceremoni af en udlært shaman.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 118 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team