Hej Psychedelia
Her på det sidste har jeg oplevet en ekstrem tørhed i munden efter at have røget så lidt som en enkelt joint. Det er almen viden, at tørhed i munden er en meget normal bivirkning af cannabis, men jeg føler, at det, jeg har oplevet her på det sidste, er mere ekstremt end hvad der anses som værende almindeligt.
Jeg har røget hash fast i en lang periode, og har aldrig oplevet ”cotton mouth” så ekstremt. I enkelte tilfælde har det været så slemt, at mine luftveje blev blokeret helt, hvilket resulterede i at jeg fik vejrtrækningsbesvær og begyndte at hoste ukontrolleret.
Det er selvfølgelig altid en god idé at have en flaske med den ene eller anden væske i nærheden under en rygesession, men jeg begynder at føle mig lettere afhængig af at medbringe drikkelse når jeg skal fyre op, selvom dette kurerer problemet fuldstændigt.
Men hvorfor opstår denne bivirkning først nu, efter så lang tid med et fast hashforbrug, i så ekstrem grad? Er det desuden normalt at opleve denne bivirkning i så ekstrem grad? Og er der en "hemmelig" løsning på problemet, udover altid at medbringe drikkevarer til rygersessions?
Rock on!
- Jakey