Hm, tja - du skriver ikke, hvad du er vant til at ryge, samt hvilken kvali du går efter. Hvis du er vant til den lokale pushers "100 kroners røg", så kan du godt forberede dig på at blive skææææv hvis du køber en god Orange Haze med prisskiltet 120-130,- på Staden.
Hvis du laver en ren skunk joint, synes jeg man når at suge en del, før man lige pludselig bliver ramt af en stegepande oven i hovedet, hvorefter man sidder stille i sofaen en films tid. Kan bedre lide at lave flere joints blandet med tobak - det kradser heller ikk så meget i halsen.
For 100 kroner af en god kvali, får du vel til en 2-3 præsentable joints, som nok skal gøre dig godt stoned, promise! Vil mene man får samme mængde joints ud af 100,- af den brune, men skæverten er en anden.
Hvad angår udtalen hælder jeg til sa-ti-va. Og holdbarheden: Hvis du er i tvivl, så smid det i fryseren. Nolder har det med at blive hårde med tiden, har aldrig haft skunk liggende længe nok til, at jeg har overvejet, om noget af dampen er gået af ballonen

God ryger