Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 01:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Nu har jeg så røget hash lidt over et års tid, men har aldrig fået prøvet skunk :P
Så nu må det efterhånden være på tide MEN, har lige en række spørgsmål inden.

-Hvor meget for man for penge ved at købe skunk? Et gram skunk = hvor mange joints til en halv garvet ryger :)

-Havde tænkt mig at prøve noget fra sativa sorten (Udtales det egentlig SA-tiva eller sa-ti-va?) og hvilken kunne i anbefale? Har hørt godt om orange haze.

-Hvordan er holdbarheden på det skidt egentlig? Ligesom hash eller kortere?

-Laver i mix eller ryger i det rent?

:sucks: i know, men er typen der hellere vil gå med livrem og seler inden jeg kaster mig ud i noget nyt inden for denne verden :)

Oh by the way, be gentle ! Min første forum-tråd herinde NOGENSINDE !

På forhånd tak :gud:

Medlem

Hm, tja - du skriver ikke, hvad du er vant til at ryge, samt hvilken kvali du går efter. Hvis du er vant til den lokale pushers "100 kroners røg", så kan du godt forberede dig på at blive skææææv hvis du køber en god Orange Haze med prisskiltet 120-130,- på Staden.

Hvis du laver en ren skunk joint, synes jeg man når at suge en del, før man lige pludselig bliver ramt af en stegepande oven i hovedet, hvorefter man sidder stille i sofaen en films tid. Kan bedre lide at lave flere joints blandet med tobak - det kradser heller ikk så meget i halsen.
For 100 kroner af en god kvali, får du vel til en 2-3 præsentable joints, som nok skal gøre dig godt stoned, promise! Vil mene man får samme mængde joints ud af 100,- af den brune, men skæverten er en anden.

Hvad angår udtalen hælder jeg til sa-ti-va. Og holdbarheden: Hvis du er i tvivl, så smid det i fryseren. Nolder har det med at blive hårde med tiden, har aldrig haft skunk liggende længe nok til, at jeg har overvejet, om noget af dampen er gået af ballonen ;)

God ryger

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
-Hvor meget for man for penge ved at købe skunk? Et gram skunk = hvor mange joints til en halv garvet ryger :)

Mig og mine venner ryger ca. hver weekend og der går ca. 100-200 kr. skunk på en aften (til 4-5 personer)

-Havde tænkt mig at prøve noget fra sativa sorten (Udtales det egentlig SA-tiva eller sa-ti-va?) og hvilken kunne i anbefale? Har hørt godt om orange haze.

Jeg siger Sa-tiva, men har også hørt folk kalde det sa-ti-va. Orange haze er god men kan også anbefale dig at prøve nogle af det billige danske, det kan være ligeså godt selvom det koster det halve. Synes egentlig sjældent man bliver skuffet over skunk. Men hvis du dyrker selv opdager du at det er pisse dyrt. Jeg gav 200 kr for mine frø som efter et halvt år blev til ca. 400 gram (mange tusinde kroner på staden).

-Hvordan er holdbarheden på det skidt egentlig? Ligesom hash eller kortere?

Det kommer an på hvordan du opbevarer det og hvor godt det er tørret når du køber det. Hvis det er helt tørt kan holde sig i rigtig lang tid med mindre du opbevare det i et fugtigt lokale. Generelt er det ordenlig tørt. Dog syntes jeg godt det kan blive lidt kedeligt med tiden. Hash holder bedre på smagen.

-Laver i mix eller ryger i det rent?

Jeg laver altid mix, hvis der er andre bruger jeg en hel cigaret eller putter jeg bare lidt tobak i for at få det til at brænde bedre.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: her og der
Har lige været igennem det samme som dig for nogle måneds tid siden :D

Jeg plejer at købe skunk fra staden til 100kr grammet som ryges rent i joint eller bong (blander dog tobak i hvis der skal spares :b) jeg synes personligt at det i starten er meget stærkt og smager lidt mærkeligt og jeg ville have noget at drikke tæt på :b
putter 0,5 til 0,7 g i en ren joint og ca 0,2g i et bonghoved til 3 personer :joint:

Junior medlem

Så vil jeg lige starte med at sige tak for svarene drenge, i er sgu nogle guttermænd :cheers:

Og til biologen: Jeg ryger normalt lys marok eller sort nepal :)

Men tusinde tak for svarene drenge!

Junior medlem

Ville bare lige update og fortælle at min nye bedste ven hedder AK47 (Selvfølgelig ikke noget med riffelen at gøre) :D

Damn der er ellers tryk på når man fyrre op med det skidt :P Helt dækket af fine krystaller og alt man kunne ønske sig.
Og selv for en "garvet" ryger som mig snakker vi stadig 4 høje timer :)

Helt klart anbefalelsesværdigt !

Medlem

Yup, onkel skunk is the shit! :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midt i et stort tykt BUD!
power plant slår også rigtig godt =)

Junior medlem

Så sidder man lige og chiller på sitet og finder sin gamle tråd :) det må vidst betyde jeg har skal ud og have en lille pind :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]