Så du har kun hørt lyden derhjemme?
Men hvis du er nervøst anlagt på den måde, så vil jeg da ikke råde dig til at beruse dig, men i stedet koncentrere dig om din angst.
Det er ikke godt for dit problem at du fyrer den fede.
Vi er ikke klædt på til at give dig en diagnose over nettet, så tag og snak med en kyndig om dit problem.
Og find ud af om den piftelyd du nævner ikke skal findes i computeren? Det kunne godt lyde sådan, hvis du kun oplever det derhjemme med spanden tændt

.
Edit: Forresten, så har jeg selv et sted i stuen hjemme hos min mor hvor jeg ofte synes at jeg hører syner.
Det er som lyden af en bil der kører et sted langt væk, med fuld fart på bassen. Altså den der rungende lyd.
Jeg kan ikke forklare det, men det sker et sted hvor der er ret meget elektronik i stuen, og det er kun der det sker, selvom der ikke er noget elektronik der kører, der er dog strøm til et par ting hele tiden.
Jeg tror at det må være noget med elektromagnetisme eller noget, for det sker udelukkende der.
I starten troede jeg at jeg var ved at blive sindssyg, men jeg har lært at leve med det, selvom hun ikke selv oplever det

.