Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 20:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor du mindst venter at finde mig ..
Jeg havde i weekenden siddet og festet lidt med nogle venner, ganske stille og roligt, de ryger normalt hash, og det gør jeg ikke..
Men alligevel får jeg den idé at jeg vil lige prøve at ryge en bonghoved (hash). (jeg var langt fra fuld på tidspunktet)
Det gør jeg så, og ligger mig ned i en sofa, og pludselig begynder det bare at snurre over hele kroppen, og det føles som om mine arme og ben er viklet ind i hinanden. Herfra får jeg totalt blackout de næste to timer.
Jeg har fået fortalt, at jeg havde rejst mig og, og hurtigt gået ind i en seng, men der var låst, så jeg ville gå ind til de andre og hente en nøgle, men på vejen ind, er jeg faldet med hovedet ned i gulvet.
De andre kommer og hjælper med at løfte mig ind i seng, men jeg er nærmest som dødsvægt, fordi jeg ingen kræfter har. Jeg har sagt at jeg vil væk herfra, og jeg kan mærke jeg snart skulle dø.. Og kunne åbenbart ikke se noget, så havde sagt hvorfor alting var helt hvidt.
Jeg kom så ind i sengen og ligge, og havde lagt og sparket rundt med hænder og ben, og faldet ud at sengen flere gange.. Og mine øjne flakkede rundt.
De siger, det var som om jeg var en anden person, for snakkede rigtig meget, men om ting der slet ikke gav mening. Samtidig med at jeg græd helt vildt.
Jeg husker virkelig ingenting af, hvad der er sket.
Og da jeg kommer til mig selv igen, var det første jeg sagde, at jeg havde haft en syg drøm, men kunne ikke huske hvad den handlede om.

Jeg ved virkelig ikke, hvad der er sket her?
Men det er som om jeg har været i en psykose/trance lignende tilstand..
Har aldrig selv hørt om npgen det er sket for før, og det havde dem der var tilstede heller ikke..

Men de siger, det var noget af det værste de havde set.
Det er skræmmende at tænke på. Men eftersom jeg intet husker, ved jeg ikke hvordan jeg har haft det i det tidsrum, udover hvad jeg har fået fortalt.
Og jeg forstår slet ikke, hvordan det kunne ske, bare ved at ryge et bong hoved... Godtnok har jeg kun prøvet det to gange før i mit liv, for lang tid siden. Men der skete der ikke noget...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gemmer mig i nordsjællands skove..
Du ryger ikke normalt siger du? så er det sku også dumt at begynde at ryge bong :)..

Du skal tænke på at hvis man ikke er vandt til det normalt, så er det en MEGET PLUDSELIG og underlig virkning for kroppen at få smadret THC ind i kroppen på den måde..

Du har helt klart fået et badtrip og skulle bare sove den ud..

Det eneste gode råd jeg kan give er at holde dig fra bong, også selvom dine venner gør det.. så hellere ryge en normal joint hvis du får lyst til at ryge :)!
man bliver også kun dum af at ryge bong, har selv røget bong i en lang periode, og kunne tydeligt mærke at jeg nærmest var skæv 24/7 og at min hjerne var "lammet" af hash nærmest hele tiden..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]