Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 12:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: help!
Junior medlem

hej alle psy'er, mig og nogle hjemme drenge var på øen og købte noget røg,
fik en lille mørk hård klump, som smulerede nemt, og lugtede af hash fik et gram til ca. 80 kr. da vi så røg det i en joint med 0.3g, skete der ikke noget overhovedet, først senere begyndte jeg at små grine lidt osv. men det var ikke noget vildt. Vi kom også pibe tobak i joint'en, men vi ristede det ikke, kan det være en forklaring? hjælp alle rygere :D

Titel: Re: help!
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lige her
hm. jeg vil sige det nok er fordi i ikk har brugt nok hash i jointen..

jeg ryger selv noglegange pibetobak i joints da man altsår kan få noget pibetobak der smager pænt frådern :D

personligt bruger jeg 0.8 gram for hver smøg jeg mixer med. og ved godt der er mange der siger at det er alt alt for meget , hehe men det er bare min mening..

men hvertfald mit gæt er for lidt hash ... tror ikk tobakken har noget og gøre med det rigftigt.. :D

go ryger der ude !

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
I har nok fået noget ringe hash. Eller også tror i at cannabisrusen er vildere end den er. Er det første gang i ryger? Jeg kunne ikke mærke noget de første 5 gange jeg røg (alle sammen på Roskilde 08')

Junior medlem

Jack von Hashluder skrev:
I har nok fået noget ringe hash. Eller også tror i at cannabisrusen er vildere end den er. Er det første gang i ryger? Jeg kunne ikke mærke noget de første 5 gange jeg røg (alle sammen på Roskilde 08')

ja, det var første gang. vi begyndte at glemme hvad vi skulle sige og små grine lidt, og så blev vi helt smadrede bag efter, men det var nok noget ringe kvalitet..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Det lyder nu egentlig som om i har været skæve.
Det der med at være skæv er sjældent det samme. Og i starten (altså de første gange man ryger) kan man ikke rigtig forstå hvad der sker. Nogle får det skide fedt allerede fra første trip. Andre skal lære det og så er der folk som slet ikke kan tåle det.

Det kan godt være jeres slet ikke var dårlig kvalitet. Var det på staden eller hvordan? For så burde i have fået noget nogenlunde stads for 80 kroner.

Junior medlem
Brugeravatar

gettinhigh skrev:

ja, det var første gang. vi begyndte at glemme hvad vi skulle sige og små grine lidt, og så blev vi helt smadrede bag efter, men det var nok noget ringe kvalitet..

Køb noget medium-skunk. Smid 50/50 skunk og tobak i et alm. cone, og del det 2-3 drenge.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gemmer mig i nordsjællands skove..
hmm.. svært at svare på.

det lyder som om at i er "nye" til at ryge, så selvom 0,3g ikke er meget i en joint.. så burde det da kunne mærkes.
men jeg vil skyde på at ham pusheren i har købt af, har givet jer noget rigtig skod røg - siden du også fortæller det smulrede let.

Næste gang, evt. rist en normal cigarret og find noget god hash, og så tag lidt mere end 0,3g i - så skal i nok kunne mærke det!

dog skal det siges at man høre om folk der ikke bliver skæve de første par gange de ryger, underligt nok..

Junior medlem

Det lyder nu egentlig som om i har været skæve.
Det der med at være skæv er sjældent det samme. Og i starten (altså de første gange man ryger) kan man ikke rigtig forstå hvad der sker. Nogle får det skide fedt allerede fra første trip. Andre skal lære det og så er der folk som slet ikke kan tåle det.

Det kan godt være jeres slet ikke var dårlig kvalitet. Var det på staden eller hvordan? For så burde i have fået noget nogenlunde stads for 80 kroner.

ja det var på staden, men vi prøvede igen idag med en 0.7g joint af det samme som igår, og det virkede helle ikke så meget :(

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]