hey drenge, jeg har et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med.
jeg har røget i ca 5 år og både med pause og hverdag, sidst røg jeg 2 år i træk hverdag til nu, ca 2 måneder siden stoppede jeg med at ryge, problemet er, jeg en dag røg en god bongmix hos nogle venner, men efter første hoved var jeg krid hvid i ansigtet , svedte, kvalme osv, min hoved kørte rundt og troede virkelig jeg skulle dø, og har røget bong der var stærkere osv, så begyndte det at komme, utilpas i kroppen, hovedet snorede, kvalme, hvid i hovedet hver gang jeg røg, men skiftede mængde, gik fra kashmir til semi osv intet hjalp, jo en gå tur efter at have røget , så fik jeg det godt igen efter 1-2 timer, men jeg forstår ikke hvorfor jeg får det så dårligt, mit hoved hoved kører rundt bliver varm i hovedet og får kvalme, har dog aldrig brækket mig , men får jeg frisk luft går det væk, og det hele startede da jeg røg det møg bonghoved "en go slasker , 120 ryger skunk presset til hash og noget andet jeg ikke kan huske" til 2 smøger da vi skulle være skæve, jeg havde det pisse nice i 10-20 minutter, flækkede af grin og det i kender det selv, men så slog det, og bum, selv mine venner troede jeg skulle dø, jeg forstod det ikke, som sagt troede jeg det var angst til at starte med, da jeg er usikker på ting efter det der er sket, det har påvirket hverdagen lidt på den måde med jeg kunne ikke håndtere at kører i bus eller bil til at starte med da jeg fik det dårligt, men det så gået over nu, men mange almindelige ting fik jeg det dårligt af, men nu er jeg gået hen og blevet i tvivl om det er angst, og tror ikke det er en såkaldt "psykose", nogle kloge hovededer der ved noget ?.
på forhånd tak
og alt nedladende bedes holdt ude, da dette er seriøst, og jeg spørger om hjælp til hvad det kan være.
|