Hej folks,
jeg har røget cannabis i et par år med nogle få t-breaks, og det her er min første tråd på psychedelia.
Jeg er en smule træt af at mine joints altid smager lige kedeligt af tjald og vil gerne give dem et 'ekstra pift' rent smagsmæssigt. Jeg har prøvet at bruge menthol-smøger til mix i stedet for almindelige, men det blev jeg hurtigt træt af.
Jeg har prøvet blunts med smag, men de er simpelthen aaaalt for dyre til at bruge til hverdag, så jeg tænkte på at dryppe et par dråber af en æterisk olie (fx mynte- eller frugtolie) i pot/skunk og lade det tørre i en lufttæt beholder inden det ryges.
Er der nogen der ved, om der er nogen sundshedsrisici ved at inhalere naturolier fra frugt og urter?
har søgt lidt på det store internets, men kan ikke finde noget brugbar viden om det her. Læste derimod at man kan give pot smag ved at lægge det i en lufttæt beholder med noget frisk frugt, hvilket for mig lyder lidt far-fetched..

Woodo

edit: ja, jeg ved godt at man inhalerer æteriske olier ved aromaterapi, men her er altså tale om at man sætter ild til plantemateriale med olie på, ved ikke om det ændrer den kemiske sammensætning?