Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 23:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Ja, som overskriften lyder, så er spørgsmålet. "Virker sæbe i urinen til at upræcisere en urintest?"
Lad venligst være med bare at komme med simple ja/nej uden begrundelse og helst med kilder.
Men jeg vil også meget gerne høre erfaringer ang. sæben, hvis i har prøvet det før. Enten med eller uden held.

Grunden til disse spørgsmål, er at jeg har en kammerat lige nu som er pisse nervøs, og overvejer at prøve det, men ved ikke om at han måske bare skulle indrømme det. Nogle forslag?

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Prøv at søge i forum? Tror du det er første gang der har været et spørgsmål om urintest og sæbe?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=3&t=35909
Du har endda selv givet mig medhold i at trådstarter skulle tage at søge lidt først, og den er fra d. 28 feb 2011.

ffs...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Calm skrev:
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=3&t=35909
Du har endda selv givet mig medhold i at trådstarter skulle tage at søge lidt først, og den er fra d. 28 feb 2011.

ffs...

Jeg har også kigget igennem, og fandt ikke andet end ubrugelige udsagn uden kilder eller lign.
Læs mit spørgsmål igen.

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Så, lad mig lige forstå det her rigtigt, det du gerne vil have er en henvisning til det videnskabelige studie der afdækker om man kan snyde en ikke nærmere specificeret urintest med en ikke nærmere specificeret sæbe? Eller hvad betragter du som kilder?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
HrKnudsen skrev:
Ja, som overskriften lyder, så er spørgsmålet. "Virker sæbe i urinen til at upræcisere en urintest?"
Lad venligst være med bare at komme med simple ja/nej uden begrundelse og helst med kilder.
Men jeg vil også meget gerne høre erfaringer ang. sæben, hvis i har prøvet det før. Enten med eller uden held.

Det er det første der står i tråden.
etcetera skrev:
Hej psy. Fik taget urinprøve her i fredags, og havde læst herinde at man kunne bruge brun sæbe til at snyde testen, den teori er så dræbt kan jeg fortælle, og prøvede også med en masse citronsaft som så heller ikke virkede.:

Skær ned på de hånlige billedkommentarer. noname

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]