Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

En af mine venner har fået skaffet sig et par gram af noget "police", og ville bare høre om folk har erfaringer med den form for hash?

Dealeren sagde, at det var det bedste, han nogensinde har haft. Man skulle, eftersigende, blive gladere af "police" end de andre normale hash-typer.

Insane psychedelia user!

LOL. Dealere siger hvad som helst for at komme af med deres shit. ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
(Paradoksal virkning i forhold til navnet) ;)

Er ikke selv stødt på noget hash med det navn, men husk at din dealer selv vælger navnet, og hvor meget ros hans giver sin hash.
Min pointe er, at man aldrig kan være sikker ud fra navnet. Der kan sagtens findes flere forskellige slags hash med navnet "Police" rundt omkring i Danmark, på trods af at de er presset fra forskellige planter. Medmindre man er kender sin dealer privat, og stoler på ham, må man sluge hans ord med et gran salt. Han "lever" trods alt af at I køber hans varer!
Er der nogen særlige kendetegn ved klumpen? Farve, konsistens, lugt eller andet?

Der er jo ikke andet for end at smage på pjattet. :D

God ryger og dejlig dag herfra. 8)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Jeg har faktisk røget af en plade stemplet "Police". Synes den var tung, men en god ryger - smagte også godt :)

Junior medlem

Jeg kender min dealer privat, ja.

Hvad mener du med tung? :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Jeg er også stødt på den i Aalborg for en to års tid siden, så hud jeg visker var den ganske udemærket. Men det kan jo nemt svinge en del fra sending til sending :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Jeg røg den for et par uger siden. Med tung mener jeg rusen er mere stenet end opløftende og energisk :)

Medlem

Jeg prøvede "den" i midt Jylland, for ca 8 måneder siden .. Meget mørk, ret så klisteret, ekstrem blød , en god smag og en ond stener.. ;) .

Jeg vil nu mene, du skal ikk stole på din dealer fordi du kender ham, kun stol på ham hvis han er din ven og han ved hvad fuck han snakker om - Bare fordi han er dealer, kan han jo os snydes :b

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Det kan også sagtens være at du og han tror at han ved hvad han snakker om. Det gør ikke hashen mere god. Hashnavne kan man ikke bruge til noget, som sagt kan man sagtens sælge hash som "marok" selvom det kommer fra en royal dane.

Jeg er ikke sikker men mener faktisk også jeg røg noget der blev kaldt police for en uge siden. Jeg fik grinern på men der var altså også mit eget hjemmedyrk og en anden vens hjemmedyrk med i mixet så det jeg kan ikke bedømme "police" hashen alene.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Vagten skrev:
Jeg prøvede "den" i midt Jylland, for ca 8 måneder siden .. Meget mørk, ret så klisteret, ekstrem blød , en god smag og en ond stener.. ;) .

Jeg vil nu mene, du skal ikk stole på din dealer fordi du kender ham, kun stol på ham hvis han er din ven og han ved hvad fuck han snakker om - Bare fordi han er dealer, kan han jo os snydes :b

Lyder som en jeg også har været på, 8 måneder passer også meget godt :)

Rigtig lækker mørk hash. Med et grynet stempel af et politiskilt.

Men igen det jo ikke til at sige om det er den samme, da det jo ikke ligefrem er et kontrolleret marked :P

Medlem
Brugeravatar

Tjek varedeklarationen.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under din seng! (KBH)
Ring til Forbrugerrådet

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
har hørt og prøvet "politiskilt" mange gange tror det er det du mener, og som ham den anden sagde er der et logo af et skilt på

fornuftig ryger til en fornuftig pris

dog lidt kedeligt hvis det er det bedste din pusher nogensinde har haft, den er god men ik noget specielt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]