Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 maj 2025 03:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 159 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hola folkens! :D

Som nogen af jer ved, er jeg fra idag (d.29/9) røg fri de næste 10 uger!
På opfordring opretter jeg nu denne tråd, i håb om at flere måske springer med på vognen - eller måske allerede ér på vognen!

Jeg tænker det skal fungere sådan, at de der vil være med, skriver hvilken dato de går igang, og til hvilken dato det er (Hvis det skal være for altid, så kan man bruge disse stop-datoer, som motivation, og kan hjælpe med at gøre det mere overskueligt!)

Jeg holder styr på hvem der starter/stopper -hvornår!

Planen er så, at hvis man falder i, skriver man hvorfor man faldt i, hvornår, og om disse situationer kan undgåes fremover! Vi kan finde på løsninger sammen! Og hvis én har brug for en peptalk, eller lider under abstinenser, kan vi jo dele erfaringer og løsninger!

Jeg synes i skal hoppe med - Vi skal nok få det sjovt! - Jég starter! :)

Junior medlem

Jeg en pige på 19 år.
Jeg har røget siden jeg var 12 år.
Jeg vil være røgfri fra d. 29/9 til den 5/12.
Grunden til at jeg stopper er fordi jeg skal testes om 10 uger - og denne test SKAL være clean!

Jeg GLÆDER mig til at vågne op og føle mig mere klar i hovedet
Jeg FRYGTER at abstinenserne blive ulidelige!

Hvad med jer? :)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Jeg røg sidste gang i går eftermiddags og mit indre termometer, går helt amok - kampsveder :| Men udover det, så har jeg ikke nogen absti endnu - men mon ikke det kommer :p Men det skal nok blive sjovt, at blive klar i hovedet.. eller noget.. :D
jeg er knap 23 og har røget siden jeg var 18 - primært bong.

Junior medlem

Sway: - Hvorfor stopper du? :) Hvad kan motivere dig? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Jeg har lige været stoppet igen efter en længere tur i himmelhøget (3 uger uden ca), og det er sgu lækkert at blive frisk og klar, synes nu ikke abstinenserne var så gale bortsetfra jeg som du selv sagde svedte, og havde voldsomme humør svingninger de første 5-6 dage, og var ret agrressiv og hadefuld, det gik væk igen.

nu kan jeg sagtens nyde en joint igen, og med god effekt (0 tolerance) og føler ikke længere træng til at ryge dagen efter da jeg synes jeg er så fandens sløv i hovedet der, og glæder mig mere til at blive klar og frisk igen.

Senest rettet af Mr.Pink 29 sep 2011 20:22, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har røget måske 7 eller 8 dage i 2½ måned nu.. God nedtrapning fra daglig rygning, og det kan KUN anbefales at gå ud og bruge hjernen! Random dopamin udløsning holder max.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem

De sidste 5-6 måneder, har den stået på røg 3-4 gange om ugen, så er selv på pause :) ! Held og lykke alle

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hov

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg hopper med på vognen og holder rygepause fra på mandag (d. 3/9), da jeg skal bruge min hjerne i skolen, og gaine et par kilo.
Jeg vil rapportere her hvordan det går. Tak for motivationen :)

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
jeg regner også med at holde pause fra på mandag og mange tak for motivation (:

Medlem

Fed tråd redlips. fedt initiativ, dejligt at man kan få lidt moralsk opbakning herinde. Two thumbs up :)
Jeg går lidt med planer om at stoppe fra lørdag/søndag. Grundet til mit stop er skolen. Efter at være startet på højniveau fag, kan jeg godt mærke at jeg har behov for at være ''klar''.
Held og lykke til alle.

Junior medlem

Jeg er en dreng på 13 år jeg har røget hver dag i 10 måndere og stoppede i tirsdags med at ryge hash og er også stoppet med at drikke men det er nu rimelig hårdt ikke lige at lave en joint men jeg har nogen gode venner og min bror der støtter mig så jeg ikke falder ind i de gamle vaner igen og jeg håber jeg når mit mål som er 6 måndere 100% clean og derefter måske en lille en til en fest engang imellem ;) og min grunden til jeg stopper er at jeg ikke plager at bruge tiden på andet ind at ryge tjald og så også fordi når man ryger 1-3 joints om dagen tager man altså skade når man kun er 13 så har jeg beslutter mig for kold tyrker og meget fed og anderledes tråd :)

Medlem

Hvor er det vildt nogen af jer er så unge,jeg håber virkeligt i kan holde helt op eller ihvertfald minimere det til 2-3 gange om året.Det gælder også med alkoholen,den er skide farlig for så unge hjerner.

Jeg er faktisk lidt i chok over at så unge mennesker har så stort et forbrug af både hash og alkohol,men jeg er jo også en gammel idiot der glemmer at jeg selv startede i 15-16 års alderen.Men når jeg læser jeres historie bliver jeg sgu trist,12 år er fanme en tidlig alder.

Krydser fingre for jer piger og drenge.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Albuquerque, New Mexico
Ligesome esrali håber jeg også at de unge mennesker i denen tråd stopper med at ryge hash.

Men igen, så håber jeg, at i ryger joints i stedet for alkohol, da det er meget farligere.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Heisenberg skrev:
Ligesome esrali håber jeg også at de unge mennesker i denen tråd stopper med at ryge hash.

Men igen, så håber jeg, at i ryger joints i stedet for alkohol, da det er meget farligere.

Hold nu op, please? Det er ligesom at sammenligne æble og pærer.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Heisenberg skrev:

:|

Medlem

Rygestoppet holder stadigvæk efter en hård weekend. Synes lidt at de dårlige tanker er begyndt at komme, men håber de ændre sig om noget tid..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: beyond imagination
Jeg holder også rygestop fra i morgen af d. 10 - 03 :)
Håber virkelig jeg holder det, og derfra måske stoppe for altid :|

Senest rettet af Melted 03 okt 2011 14:22, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jonesi skrev:
Jeg holder også rygestop fra i morgen af d. 03 - 10 :)
Håber virkelig jeg holder det, og derfra måske stoppe for altid :|

Så skal du da se længere fremadrettet end d. 10?
Jeg synes det fedt at sige, at nu holder jeg i en måned (- og måske for altid) og så bare gøre det.

Bare gøre det

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
så er det første døgn klaret (: gik i gang med rygepausen en dag tidligere end jeg havde planlagt ..
det ville være dejligt hvis jer andre som stoppede fortalte mere omkring jeres tanker og sådan da jeg synes det psykiske aspekt er meget mere spændene end det fysiske. peace out

mvh justchill

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 159 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]