Ja jeg vil nok sige mm-ryger, at det må være din rygeteknik der fejler noget.
Jeg har dog hørt, at nikotin trænger meget hurtigt fra lungerne og ind i blodet, og når det blandes
op med "noget" tager det fat i det, og trækker det hurtigere med ind, ved ikke om det passer, men jeg
er nu altid blevet lige skæv når jeg har røget hashen ren, faktisk nogle gange skæv på en bedre måde synes jeg.
Jeg fortrækker en vaporizer, eller en pipe med et lille røgkammer, f.eks vis dem der, der ligner små colaflasker lavet af glas, med en gummieprop i toppen, med to rør, et du suger af, og et med et lille hoved på, ellers er de her piper rigtig gode hvis man bruger en rist i den :

Jeg synes altid folk propper for meget hash i, når de ryger det rent, og det er spild
Især når de holde røgen nede eller kun tager en lunge, og man kan se der ligger 0,2 gram og gløder og ryger i pipen, fordi de overvuderede deres lunger eller noget

jeg har erfaret, at bitte små noller er bedst at ryge da de brænder meget hurtigere, og du derved kan få "plads" til alt røgen i dine lunger på den måde, hvis du synes det giver fæsne lunger, kan du altid ligge flere noller ned, uden at presse dem for hårdt sammen, jeg kan ikke lide at ryge hash ved at presse en lille nol flad ud over udgangen i et bonghobved, det er spild mener jeg, og en lortemåde at ryge på, god gennemgang synes jeg er bedst (fri passage) og det synes jeg ikke der kommer på den måde.
Jeg ved ikke om det er nævnt, men du kan også blande hashen op med tobaks alternativer, som knaster, økologisk kamillethe, jordbærblade os.v - og de er jo over alt altså jordbær, og når alle jordbær er plukket kan du jo prøve at se om du kan spotte et stort bed i en have, og venligt spørge om du ikke godt må plukke nogen, da du er på rygestop og prøver at finde noget andet end smøgerne imens du er på nedskæring blablabla.
jeg har dog ikke selv prøvet jordbærblade endnu, men har hørt godt om det, og vil selv
give det et shot da der i den by jeg bor i, stort set er jordbær over alt.