Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 09:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hanguk
Hej psy.

Jeg ved hvordan en hash skal lugte, men her forleden fik jeg/vi en hash som sådan set så god nok ud, men har en speciel mørk farve og smuldrer meget sjovt. Men det værste er den klamme sure lugt den har, faktisk har den en strejf af lorte lugt efter min mening. Nogle der har oplevet sådan en hash før? Og har nogle tanker om der kan være blandet noget udkrads tjære eller andet i? Klumpen virker som sådan fint nok på trods af den klamme lugt. Skal siges at den også var MEGET billig. Vi havde tænkt lidt på at trække nol på det, men kan det betale sig med 17 gram cirka?

:peace:

Medlem

Bid et lille stykke af og sæt ild til det, hvis det bubbler og brænder forholdsvis godt så kan det være et tegn på god hash Er dog lidt i tvivl ang den lugt du beskriver, det kan også være en knastør semi. og så har pusheren måske dryppet et par drupper cola ned over den , får at få den til at se lækker ud = Sort, og blød.( har en ven som tidligere har været pusher , og han gjorde det ved dem han vidste han kunne tage røven på :P) Men den eneste 100 % måde du kan teste den er ved at SMOKE IT !.

Medlem
Brugeravatar

Har prøvet at brænde en lille nol og brænder fint, men ingen bobler. Og som sagt den virker fint nok, og har prøvet meget dårligere Hash. Jeg mistænker den meget for at være blandet op med udkrads, men det forklarer jo stadig ikke den fæle stank hashen har.
Og når jeg siger at den har en grim lugt, så mener jeg VIRKELIG slem.

Men vil også høre om det kan betale sig at trække nol på de cirka 17 gram, for ellers ryger det bare ud :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Ingen kan sige, hvad der er i dit hash.. Er aldrig personligt stødt på lignende, men ville da overveje at lave et hurtigt iso-træk eftersom du har 17 gr liggende.. Om det kan betale sig kommer som sagt an på kvaliteten, men eftersom du siger, at det virker fint, ville jeg da selv give mig i kast med det..

Cannabis entusiast

Dedikeret medlem

faktisk har den en strejf af lorte lugt efter min mening.

Du har formodentligt ret. Tør afføring brænder relativt godt, og det er ikke uhørt at det også benyttes som en måde at forøge mængden på. Det stemmer også meget godt overens med den porøse konsistens du beskriver.

Har i prøvet at ryge det?
/edit, hvis jeg magtede at læse, havde du jo.

Smager det lige så dårligt som det lugter?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
jeg ville personligt ikke ryge hash der lugtede sådan. du kan evt. som Jaaz siger trække nol på det.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: op'i'dig
Hvis tjalden virker fint burde du virkelig lave nol ud af det, 17gram er rigeligt til en god omgang :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
her er en der prøvede at trække nol på 10 gr. ved hjælp af isopropyl alkohol: viewtopic.php?f=3&t=39604

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Medlem
Brugeravatar

har fundet ud af hvorfor den har den lugt som den har. Hashen har været gravet ned i knap 2 år, simpelthen fordi den er blevet glemt.

hvad siger I til at ryge en hash der er så gammel?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
hvis det er fordi den er muggen/jordslået ville jeg holde mig fra den...

Junior medlem

Hvad så med at trække nol på det? Ville det kunne fungere, eller vil det stadig smage klamt?

Medlem

ville jeg bestemt ikke gøre altså hva du siger det smager, og lugter og lort. det jo logisk.Du siger den har været meget billig?, tror allerede din pusher din har malket klumpen, da den ikke bobbler, hvilket god hash altid gør ved mig, og mange andre!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Hej psy... her forleden fik jeg/vi en hash... men har en speciel mørk farve og smuldrer meget sjovt. Men det værste er den klamme sure lugt den har, faktisk har den en strejf af lorte lugt efter min mening. Nogle der har oplevet sådan en hash før? Og har nogle tanker om der kan være blandet noget udkrads tjære eller andet i? Klumpen virker som sådan fint nok på trods af den klamme lugt. Skal siges at den også var MEGET billig. Vi havde tænkt lidt på at trække nol på det, men kan det betale sig med 17 gram cirka?

:peace:

Billede

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]