Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 dec 2012 01:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2010 13:44
Indlæg: 848
Geografisk sted: The White House
Jeg står i den situation at jeg skal til julefrokost med min klasse, jeg har lovet at tage noget specielt med, og de ved alle sammen godt at der er hash i hvad end jeg kommer med, vil dog godt gøre det lidt festligt og druk agtigt, så tænkte på om man kan lave gløgg med hash?

jeg har hash, så kan ikke bruge råd om skunk/pot.
nogle er erfaringer eller bud på om det kan lade sig gøre, og hvordan det bør gøres, hvis man kan :)

alle tanker på emnet er velkommene! fyr løs

_________________
Weed doesn't make you lazy, it just makes you realize things aren't worth doing.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2012 01:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 okt 2011 18:06
Indlæg: 185
Geografisk sted: In a curious mind
Hvor gamle er i??? Jeg syntes slet ikke at i skal indtage hash oralt hvis i er en flok unge under 18, det kunne vise sig at blive en mindre hyggelig aften, da jeg tvivler på at alle er lige erfarne.

Du skal også tænke på at det kan tage 1-3 timer før man kan mærke effekten.
Jeg forslår i ryger noget hash på æble, vandbong eller lign. i stedet. Det er rigtig hyggelig gruppeaktivitet!!

_________________
I tried sniffing Coke once, but the ice cubes got stuck in my nose.  ~Author Unknown


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2012 01:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2010 13:44
Indlæg: 848
Geografisk sted: The White House
jeg over 18, og jeg er gammel nok til at finde ud af hvad jeg vil tak.
jeg ved godt at det tager tid før man kan mærke hash oralt, du har ingen idé om hvor meget jeg ville komme i og alle bliver underettet om at der er hash i, så det er IKKE noget problem.

lets stay on topic.

_________________
Weed doesn't make you lazy, it just makes you realize things aren't worth doing.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2012 02:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
jeg over 18, og jeg er gammel nok til at finde ud af hvad jeg vil tak.
jeg ved godt at det tager tid før man kan mærke hash oralt, du har ingen idé om hvor meget jeg ville komme i og alle bliver underettet om at der er hash i, så det er IKKE noget problem.

lets stay on topic.


Lad dog være med at blive tøsefornærmet fordi han kommer med kritik og HR af din idé, du opfører dig som et pattebarn.

Mht. gløggen kan du vel opløse noget potent hash i noget stærk alkohol, og blande det i gløggen. That should do the trick

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2012 02:35 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
Det er en elendig idé.. De fleste mennesker kan ikke holde til kombinationen af alkohol og cannabis og jeg går ud fra at massivt alkohol indtag er en del af programmet. Det ender med at blive en fest hvor alle kaster op og klandrer dig for at have gjort dem syge. Play it safe, fyr.

Mht. at lave en cannabisgløgg, så er det på samme måde som andre cannabis fødevarer; Cannabis opløst i et fedtstof, fortsæt derfra med det i det endelige produkt.

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2012 02:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 sep 2011 00:41
Indlæg: 190
Bare rul nogle joints og tag med, kombinationen af halvberusede teenagers og 'Hash-føde/drikkevarer' ville aldrig gå godt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2012 02:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2010 13:44
Indlæg: 848
Geografisk sted: The White House
--- off topic
hahaha, i kender virkelig ikke min situation, der er 6 personer i hele klassen jeg aldrig har røget med, 6 i klassen der er med på mere end bare hash. folk kan godt klare den, og ville af rent økonomiske årsager ikke putte mere end 1-2 gram i, så selvom jeg drak det hele selv ville jeg stadig ku stå oprejst (im sure ;)).
- det er tænkt som et sjovt indslag, ikke et slumber party.

--- on topic
jeg tror bare ikke jeg har tid nok til at lade hashen ligge i alkohol, har lidt over en uge.
hvad ville være bedst at blande gløgg sammen med af fedtstof? smør ville være for nasty, olie ku godt komme til at være spøjst også :p

_________________
Weed doesn't make you lazy, it just makes you realize things aren't worth doing.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2012 03:08 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 okt 2011 18:06
Indlæg: 185
Geografisk sted: In a curious mind
Jeg undskylder hvis jeg har fornærmet dig, men du kan vel selv se at det ville have været uheldigt hvis i nu var en bunke 16-17 årige. Siden i ikke er det, så er diskussionen selvfølgelig langt mere åben, i er voksne mennesker og mine råd er ikke ment til at dømme dig, blot kime ind med idéer så i kan få en god aften.

Måske kan du bruge mælk eller chokolade i gløggen. Mit bedste råd er at opløse hashen i mælk, på svag varme, i 30-45 min. hvor du konstant stirre i det så det ikke brænder fast.
Men du kan for eksempel også lave hashindholdige pebernødder, klejner eller brunkager, som i kan spise til gløggen?

_________________
I tried sniffing Coke once, but the ice cubes got stuck in my nose.  ~Author Unknown


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2012 03:39 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
--- off topic
hahaha, i kender virkelig ikke min situation, der er 6 personer i hele klassen jeg aldrig har røget med, 6 i klassen der er med på mere end bare hash. folk kan godt klare den, og ville af rent økonomiske årsager ikke putte mere end 1-2 gram i, så selvom jeg drak det hele selv ville jeg stadig ku stå oprejst (im sure ;)).
- det er tænkt som et sjovt indslag, ikke et slumber party.

--- on topic
jeg tror bare ikke jeg har tid nok til at lade hashen ligge i alkohol, har lidt over en uge.
hvad ville være bedst at blande gløgg sammen med af fedtstof? smør ville være for nasty, olie ku godt komme til at være spøjst også :p


Nånå, det kunne du da godt lige have nævnt =)

Hvis du har lidt over en uge, har du da massere af tid. 1 uge burde være nok, selvom det nok har mere power efter at have trukket i 3 uger, men det er ikke nødvendigt. Bare få fat i noget stærkt alkohol, absint eller lignende.

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2012 10:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jun 2009 15:37
Indlæg: 229
Jeg ville lave en glycerinbaseret tinktur at blande i - det virker umiddelbart som det mest oplagte.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2012 12:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2007 17:21
Indlæg: 1789
Geografisk sted: sydschlaraffenland
døds-glögg med hash lyder godt nok vammelt! Jeg havde valgt guldkakao hvis det var mig :P

_________________
Alice skrev:
Desuden er kviksølv ikke så slemt. Folk der var børn i 70'erne stod med det i hænderne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2012 13:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2010 13:44
Indlæg: 848
Geografisk sted: The White House
Jeg undskylder hvis jeg har fornærmet dig


det er sku okay, men er bare træt af altid at få bedrevidende bemærkninger med på vejen når man slår noget op herinde.
også selvom det ikke er skidt ment.

--- on topic
ja, den med alkohol opløsningen virker som det mest oplagte, da både mælk, fedt, smør og olie ikke rigtigt passer i en gløgg.
hvordan laver man glycerinbaseret tinktur? :) har prøvet "green dragon" flere gange - hvor man koger skunk op i finsprit (hvilket virkelig slår hårdt).

_________________
Weed doesn't make you lazy, it just makes you realize things aren't worth doing.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team