Hejsa
Jeg tvivler stærkt på at glasmetoden er mere effektiv end bong/oral indtagelse. De sidstnævnte metoder er begge meget effektive (oral er den mest effektive da man optager mest THC), og jeg kan ærlig talt ikke forestille mig at glasmetoden skulle være bedre end disse...

Jeg kan anbefale jordfed, men det er ikke ligefrem en let måde at ryge på og egner sig ikke rigtig som en hverdagsmetode. Jeg synes personligt at jordfeden helst skal "reserveres" til nogle mere festlige lejligheder.
Der er dog andre måder at blive skævere på (hvis det er det du søger, og det vil jeg gætte på ud fra din post), blandt andet kan man eksperimentere med forskellige sorter og forskellige doser. Noget af det jeg personligt synes giver en rigtig god og "sjov" skævert, er når man blander mange forskellige sorter af cannabis. Dette kan dog hurtigt blive meget dyrt, og er helt sikkert ikke priseffektivt.
Den eneste rigtige måde at optimere din skævert på er i virkeligheden at holde en pause. Når du ryger i hverdagene stiger din tolerance rimelig hurtigt (især hvis du ryger meget bong), og du vil hyppigt skulle forøge din sædvanlige dose for at opnå samme skævert. Én pause er den eneste måde du kan få din tolerance til at falde på, og jo længere pause du holder jo mere falder din tolerance. Efter en længere pause vil du blive meget positivt overrasket over hvor fucked up skæv du egentlig bliver

God weekend

-Maurn