Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 22:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Hej alle. Sidder og har lige røget lidt, men har lidt små kvalme og lidt ubehag.

Nogen der har en ide til hvordan jeg kan få det lidt bedre, eller kan komme med lidt beroligende ord?
:hm:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Det er normalt at nogen reagere sådan, eller hvis man har røget en anelse for meget, mit bedste forslag til dig er at få hældt en smugle sukker ned, drik et glas sodavand hvis du har noget, og ellers få dig noget koldt vand, også i ansigtet. Prøv at åben vinduet og få lidt frisk luft, og lig dig ned derefter og prøv at slap af til en film (eller sid op hvis det bliver værre af at ligge ned) eller noget der kan få dine tanker lidt væk, det er tit og ofte hvad man gør det til på cannabis, hvis du kan undgå det så lad vær med at tænke for meget over det.

en ting er helt sikkert, du behøver ikke at være bange, det går meget snart over igen, og jeg tror efterhånden at de fleste herinde har prøvet at få sig sådan en tur.

Har du ellers husket at få noget at spise og drikke idag ? : )

Senest rettet af Mr.Pink 16 feb 2012 00:08, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Bare slap af, efter ca 20-30 min skifter rusen karakter og daler derefter langsomt til baseline. Bare nyd turen, også selvom den måske er voldsommere end du havde regnet med. :)

Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem
Brugeravatar

Det er normalt at nogen reagere sådan, eller hvis man har røget en anelse for meget, mit bedste forslag til dig er at få hældt en smugle sukker ned, drik et glas sodavand hvis du har noget, og ellers få dig noget koldt vand, også i ansigtet. Prøv at åben vinduet og få lidt frisk luft, og lig dig ned derefter og prøv at slap af til en film (eller sid op hvis det bliver værre af at ligge ned) eller noget der kan få dine tanker lidt væk, det er tit og ofte hvad man gør det til på cannabis, hvis du kan undgå det så lad vær med at tænke for meget over det.

en ting er helt sikkert, du behøver ikke at være bange, det går meget snart over igen.

Har du ellers husket at få noget at spise og drikke idag ? : )

Tak, er dog forholdsvis lammet, så at rejse mig er ikke en god idé tror jeg.

Ja jeg har spist en del for omkring 1-2 timer siden :)

Junior medlem
Brugeravatar

Bare slap af, efter ca 20-30 min skifter rusen karakter og daler derefter langsomt til baseline. Bare nyd turen, også selvom den måske er voldsommere end du havde regnet med. :)

Mvh.

Fair nok, tak for det. Har dog en del kvalme lige nu, så overvejer at gå ud og stikke to fingre i halsen :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
så bliv liggende og slap lidt af til det værste er overstået, som sultan siger vare det typisk kun 20-30 minutter.

Junior medlem
Brugeravatar

så bliv liggende og slap lidt af til det værste er overstået, som sultan siger vare det typisk kun 20-30 minutter.

Fair nok. Det prøver jeg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mvh.

Fair nok, tak for det. Har dog en del kvalme lige nu, så overvejer at gå ud og stikke to fingre i halsen :)

Hvis din kvalme skyldes at du har røget en joint med tobak, kan frisk luft godt hjælpe. Du behøverikke at gå udenfor, men blot åbne et vindue og få noget frisk luft ind i rummet. :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem

Få noget sukker ind - frugt, slik, sodavand - bare noget der går hurtigt i blodet - burde hjælp på skævheden også lidt luft bagefter ;o)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

I øvrigt burde du oprense dit hash og ryge det rent på en bong hvis du vil undgå kvalmen. Eller ryge rene skunkjoints, eller bruge nogle ikke-hallucinogene urter som tobak i stedet.

Mvh.

Mvh.

Medlem

Geografisk sted: Norge tæt på slalom bakkerne
Druesukker ,.. fåes på enhver tank "dextose" hvid indpakning med enten blå eller grøn grafik

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det er nok ikke sukkermangel, hvis du allerede har spist meget.

Prøv bare at ligge ned. Det får blodet til at nå op til hovedet også, men kan nok bedst anbefale det hvis du er bleg i ansigtet. Det plejer tit at hjælpe for mig - det og at spise. I værste tilfælde tvinger jeg mig selv til at kaste op - det er bare ikke godt, for jeg ender med ikke at være skæv længere, og så ryger jeg mere og får den ondeste fråder på. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]