Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 03:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

hej

Jeg vil prøve noget kratom for første gang. Har kigget lidt på diverse hjemmesider, og der er en del forskelligt. Det hele ser meget spændende ud, men allerhelst vil jeg gerne have fat i "krypton", som skulle indeholde o-desmethyltramadol. Er det overhovedet stadig muligt at finde Krypton på nettet? Jeg beder ikke om navne på forhandlere, vil blot vide om det er muligt at skaffe.

Hvis ikke, hvilken slags kratom er så stærkest? Skal jeg gå efter resin, pulver eller blade?

Jeg er godt klar over der findes en del tråde som omhandler kratom, men kan ikke finde noget konkret svar på hvad der er stærkest, kun i lidt ældre tråde - regner med at der er kommet stærkere ekstrakter siden.

Håber der er nogen som kan hjælpe

på forhånd tak

Medlem
Brugeravatar

Jeg ved ikke, om man kan købe Krypton længere, men jeg tvivler stærkt på det.

Jeg har haft gode erfaringer med et ekstrakt, som hed noget med excalibur.

Junior medlem

Krypton er på vej på hylderne igen, så håber det er det samme som i gamle dage

Insane psychedelia user!

Hvis du helst vil have o-desmethyltramadol, hvorfor så ikke bare bestille det? Det forhandles rundt omkring på nettet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg ville klart anbefale indo kratom, det er en god all-around kratom uden for mange bivirkninger, som svimmelhed og kvalme. Jeg finder red vein indo'en mest euforisk. Jeg bruger doser mellem 4-8g med god effekt.

Mange kratom entusiaster påstår at resins og de stærkere extracts mangler nogen alkaloids og derfor gir en ufuldstændig oplevelse af denne urt.

Senest rettet af StåendeBifald 12 jan 2012 01:06, rettet i alt 2 gange.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
nu må jeg jo ikke give forhandler links, så jeg kan ikke henvise direkte til en god, billig, forhandler. mine erfaringer generelt:
Bali kratom er ok, og billig, i hvert fald hvis man køber i en ordentlig kvalitet. køb pulver og lav the af det. du kan koge det 10 min og filtrere eller som jeg gør, hælde kogende vand over i kop med pulveret, vente 5-10 min og drikke det hele inklusive ækelt pulverslam. det kræver dog at man er hårdfør når det gælder bitre, ækelt smagende ting. jeg skyller gerne ned med noget juice. jeg får rigelig virkning af 3-4 g Bali premium pulver, fra min supplier, men som sagt, afhænger af om din forhandler er hæderlig og kun sælger kvalivarer. jeg tager generelt mindre doser end alle andre. jeg foretrækker den milde rus, eller også er jeg bare ekstraordinært sensitiv. jeg foretrækker Thai kratom frem for bali, da jeg synes det smager bedre. jeg ved ikke om det gør sig generelt gældende. jeg har også været heldig at få Thai, som var virkelig potent, og havde bedre kvalitative egenskaber i form af mere eufori og mindre sløvende effekt (stadigvæk meget anxiolytisk!). 2-3 g var rigeligt.

Pulver er i hvert fald vejen frem med kratom. glem ekstrakter. du betaler en voldsom overpris for en forarbejdning som er unødvendig, og som i værste fald har en negativ indvirkning på den kvalitative virkning af stoffet, da nogle alkaloider kan være sværere at udvinde end andre. jeg har prøvet det, da jeg fik en gratis sampler, men det ville være spild af penge.

Medlem

Jeg blev altså taget af tolden i min import af kratom, så jeg vil anbefale dig at passe på. Jeg gav undskyldningen at jeg havde læst, at det var et alternativ til kaffe, og at jeg bl.a. havde købt en masse the sammen med (læs: psykoaktive urter som dagga og kanna :) ). Jeg slap med en advarsel. Men pas på med at importere fra Holland er alt hvad jeg kan sige.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg fik noget ind fra usa, uden det blev taget i tolden (heldigvis). Det var noget 15x ekstrakt, hvilket virkede helt perfekt til min første gangs oplevelse.

Junior medlem

Er desværre blevet skuffet. Fik en tilbagemelding fra min forhandler om at kryton skulle være tilbage, men det blev aldrig til noget. Noget der har prøvet Krypton, og fundet ud af om o-desmethyltramadol er en fornuftig erstatning. Umidbart kræver det at du er kemiker, hvis du skal ha fat i det, eller ?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]