Jeg har engang forsøgt mig på at lave pot-kaffe. Må desværre indrømme, at det ikke gik særlig godt og jeg endte med at spille det pot jeg havde brugt.
Vil lige advare dig, fordi pot/skunk skal varme tilberedes før de lipofile aktive stoffer kan frigaves til fedtstofferne i fløden, for derefter at binde sig til dem. Dette kan du ikke bare lige umiddelbart gøre i selve gryden/panden whatever du vil bruge til at lave fløden. Noget med at du skal smide det i ovnen eller i mikrobølgeovnen et stykke tid. Den helt præcise procedure kender jeg ikke, men måske der ikke er en her inde der kunne hjælpe dig med det, ellers må du google løs.
Som sagt, så var det pot jeg brugte, og er ikke sikker på at tilfældet er det samme med skunk, men regner med at det også skal varmetilberedes i en ovn/mikrobølgeovn inden det smides i fløden.
Hvis du vil være sikker på at få en rus ud af det, så vil jeg anbefale at du gør det med hash. Vil du derimod eksperimentere lidt, så go ahead og risiker at spilde til SLH på det