Hey jeg har en hjemmedyrket indendørs hampplante stående og den har været i blomst siden 4/12-11 og det er først nu her der begynder og komme tricomes på den og den er ved og se rigtig lækker ud. men i topskudene kan jeg spotte en 4-5 frø som jeg har lidt spørgsmål om. Dog har jeg ingen idé om hvilket strain det er da jeg købte sådan et outdoor skunkmix, men den står altså indenfor så der burde ikke være mulighed for at den er blevet forstøvet.
- Er det normalt at der kommer frø på en plante uden den er blevet bestøvet af en han? (har kun haft hunner hele vejen igennem..
- Hvis jeg planter disse mirakel frø, får jeg så en plante der er 100% magen til den plante jeg har stående nu?
- Kunne det tænkes det var en herma? Der har ikke været tegn på de kendte pollen poser fra en han, den har lignet en hun hele vejen igennem, så forstår det ikke rigtigt

"
Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.
(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅_̅_̅_̅()ڪے
"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."