hej psy. jeg er en dreng på 16½ år, og jeg fyre ret tit op.. her de sidste måneder har jeg haft det psykisk dårligt pga. problemer med familie og andet, og i den tid har jeg ikke røget så meget pga. jeg ved det ikke er godt når man er nedtrykt.. her den sidste uger har jeg haft problemer med min kæreste og vi slog op for en uges tid siden. Efter det røg jeg så meget de efterføgende dage, at de stadig nu er helt sorte i mit hoved, altså kan ikke huske en skid. Nu her de sidste 2 dage har jeg haft det rigtigt sært, jeg tvivler på mig selv og lige pludselig fået meget at tænke over.. jeg har de sygeste humør svingninger, og kan ikke tale med nogen overhovede.. jeg har svært ved at koncentrere mig om ting der ikke interessere mig, og er sådan pænt forvirret, og så kan jeg få noia på hvert sekundt.. er jeg mon ved at udvikle en psykose? og hvis, hvad skal jeg så gøre?
ellers god ryger til jer alle
En psykose er det i hver fald ikke. Men det lyder meget bekendt, lyder det som et misbrug.
Hash har som andre stoffer, en vane med at ophobe sig i kroppen. Hash er i kroppen i op til 3 uger efter du har røget.
Når man så bliver ved og ved med at ryge, mister man effekten totalt. altså de gode ting, som fråderen, glæden, lykke. Og desværre kommer præcis det du skriver, forvirring, social-angst, panoida, osv..
altså vil give dig, det samme råd, som de andre, tag en pause, og tage dit liv op til overvejelse. Du er ung, og det ville dumt at smide dit liv væk på et misbrug. Taler af erfaring, så gør ikke samme fejl, som mig.
Håber du finder ud af det.