Er det egentlig for sent at tage pauser fra røg? Jeg har røget siden september, men omkring 50-60 gange siden da. Her i februar har jeg nok røget 15 ud af de 22 dage.
Føler ikke jeg bliver skæv længere (ikke på brunt i hvert fald - skunk er stadig lidt spændende). Nogen der har erfaring med at tage en pause efter et forbrug, og kan fortælle om det har gjort noget?
Sorry jeg bruger dit topic OP.

Jo, det er netop det jeg gerne vil. Jeg vil gerne opleve den "kendte" virkning af hash, som folk elsker så meget. Den afslappede, ligeglade, grinene reaktion. Den reaktion har jeg slet ikke haft, tværtimod. Vil gerne undgå alle disse mærkelige tankerejser. Pointen er netop, at jeg gerne vil flygte fra mine tanker.
Hvorfor vil du flygte fra disse tanker? (:
Men hvis du leder efter griner effekten, så er skunk nok det, du skal prøve. Smagen er meget svær for nogle, men effekten er den bedste synes majoriteten - desværre er landet lidt tør for det pt. pga. kulden.
I starten tænkte jeg også meget over ting, da jeg røg. Ikke på en dårlig måde, selvom jeg egentlig var meget deprimeret dengang, bare på en analyserende måde. Brug den til din fordel, jeg har lært så meget siden jeg begyndte at ryge blandt andet pga. hash, og jeg er kun glad for det. Dog havde jeg ikke haft venner siden jeg var 12, til jeg begyndte at ryge, så det er måske en lidt anderledes historie, da jeg har skullet nå at indhente nogle ting.
Men jeg kan fortælle dig, at en god sniger-skunk er fantastisk, hvis du bare vil have det godt. Du bliver ikke couchlocked, som man tit forbinder hash med, men skunk bliver man også bare en del friskere af. Ellers kan du prøve at lave det i kager - det er skide nemt og giver utrolig virkning i forhold til joints.

Forresten: I starten er det bare direkte naturligt at tænke over tingene. Hvis du, som du siger, kun har prøvet få gange, så er det stadig nyt og noget at udforske for dig. Tolerance har selvfølgelig også en del med det at gøre - selv føler jeg mig lidt ligesom en ældre mand ville gøre nu; altså de savner det at være barn og hvordan verden var mere magisk. På samme måde savner jeg også effekten af hash, da jeg begyndte at ryge - du kommer til at savne det!