Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 02:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 15 mar 2012 16:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 apr 2011 17:40
Indlæg: 138
man kan også bare ryge pot/skunk. det kan man ikke fylde noget skidt i, uden at man lægger mærke til det. (så vidt jeg ved) :joint:


Det kan man så godt. Det er set at man knuser glasskår udover skuddende, så det ligner at de er fyldt med krystaller. Det er iøvrigt pænt skadeligt!

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2012 17:34 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 nov 2010 14:39
Indlæg: 1017
Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Eller helde en lille smule mad olie ud over dem. (så de klistre, har jeg hørt om nogle gør)

//Zh4d0w

_________________
// "Pain is only a physical condition//
Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2012 19:02 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2011 22:49
Indlæg: 69
Geografisk sted: KBH
der tog jeg da vistnok fejl :(


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2012 19:50 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jun 2008 15:07
Indlæg: 424
Det skal dog lige siges at det ikke er et særligt udbredt fænomen i Danmark (heldigvis), endnu...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2012 20:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 mar 2010 08:43
Indlæg: 22
man kan også bare ryge pot/skunk. det kan man ikke fylde noget skidt i, uden at man lægger mærke til det. (så vidt jeg ved) :joint:



ja det er vidst det eneste valg man har.

håber ikke de putter noget i potten

:shock:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2012 20:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 mar 2010 08:43
Indlæg: 22
man kan også bare ryge pot/skunk. det kan man ikke fylde noget skidt i, uden at man lægger mærke til det. (så vidt jeg ved) :joint:



ja det er vidst det eneste valg man har.

håber ikke de putter noget i potten

:shock:



udvalget er bare så lille


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2012 20:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 mar 2010 08:43
Indlæg: 22
jeg er bare mere til hash med meget cbd i


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2012 20:58 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 nov 2011 13:03
Indlæg: 36
Geografisk sted: Midt på en løg mark.
jeg er bare mere til hash med meget cbd i

Gro dine egne indica-planter, lav ryst på det og efterfølgende træk nol af det sidste.. Bland det sammen og pres det til lækker REN hash! Hvis du laver det af en god indica plante, så skal der nok være meget CBD i.

_________________
Løøøøøg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2012 22:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 nov 2010 14:39
Indlæg: 1017
Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Indica 4 life <3 :joint:

//Zh4d0w

_________________
// "Pain is only a physical condition//
Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2012 04:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 dec 2011 13:35
Indlæg: 152
men jeg har altså kun set det 3 gange i de mange år jeg har røget hash
og det var ikke tydeligt og se men når du nuldrer det ud osv er der altid nogle advarsels tegn hvis det er soap bar hash


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2012 19:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 apr 2009 13:09
Indlæg: 633
Synes ikke ligefrem den test virker særlig troværdig.
Kan du komme med nogle kilder på din teori?

_________________
Har festen varet for længe? Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm. Tryk på mig!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2012 06:48 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
"Grit weed" kaldes fusket cannabis.. -enten med glaspulver eller hårlak.. -eller med stærke kemikalier og tungmetaller i vandet som planten får..
det er simpelt hen utroligt hvad folk ikke gør for at tjene penge.. fej noget skidt op fra gulvet, pres det sammen og kald det hash.. sådan nogle ultra mega overfesne undermennesker..
næææh legaliser så vi kan få noget kontrolleret cannabis, så ville folk heller ikke dø af alt det tobak men det er en anden snak!!.. (eller to sider af samme sag :wink: )
støt de lokale bønder, køb dansk cannabis eller dyrk dit eget..
hash er for nemt at fifle med.. og de ved vi ryger meget hash i dk so you go figure it out :-)

hvis folkets stemme styrer danmark så burde aberne inde på borgen afkriminaliserer cannabis :gud: :whogives:
amsterdam 234 coffeshops
alene i californien 2100 dispenserier
tak for antiweedloven i 1970 usa!?.. :evil: ffs...
anyways have a nice one m8
styr udenom de soapbricks ---> ryg grønt! :-)
mvh bannerdude
:peace:

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2012 22:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 jul 2011 11:19
Indlæg: 103
Man kan altså stadig godt skaffe god kvali import hash. Man kan godt i århus ved jeg :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 apr 2012 12:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 apr 2008 21:53
Indlæg: 32
Hvis alt man tester viser at der at der er møg i, hvordan kan du så være sikker på at god hash ikke også vil give samme resultat i testen?? Den gule farve kan vel også stamme fra halvt nedbrudt klorofyl?? og så vidt jeg ved skummer det også når man laver ice-hash?? hmm?



Enig.

Og ja det skummer meget når man laver ICE :) overfladen bliver helt hvid ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 apr 2012 13:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 apr 2010 18:10
Indlæg: 286
det skulle vel ikke være den her video du har set :roll:



Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2017 19:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 feb 2011 00:27
Indlæg: 53
Hvis det skummer når man laver ICE kan det også være fordi man vasker materialet for længe.

Korte vaske er renere, man kan jo altid lave et eller flere runs mere som mange også gør for at få mere ud af det (kvantitet) det er trods alt ikke helt billigt i strøm med indegrow, men stadig billigere end ægte hash.

Soapbar er en ting, værre er de mange syntetiske cannabinoider der er i omløb.

Jeg har selv røget i mange år, snart 3årtier og kan godt huske kvaliteten fra dengang, det var altså bare noget andet end hvad man får nu til dags.

Er man heldig at kende nogle med import kontakterne i orden er det efter min mening som tidligere indegrower, muligt at få god ægte hash, men efterhånden er det stort set overalt, det er enten soapbar som er ret åbenlyst er noget lort hvis man bare ved lidt om cannabis planten, men den syntetiske efterligning er så god en efterligning at det kan få enhver der elsker hash til at stoppe når de opdager hvad der står på spil og indser de er med til at fodre nogle mennesker der er langt værre end vores korrupte regering er, men ok, de har jo bare taget en del af kagen? Dyrker du dit eget er DU TheMaster over hvad du inhalere DYBT ned i dine forhåbentlig højt elskede lunger.

Læs evt denne artikel, den er ikke så gammel igen, blot fra sidste år! Underligt nok synes jeg ikke der er meget information at finde omkring emnet, men jeg synes personligt ikke det jeg har røget den sidste tid, har virket som ægte hash når jeg tænker over det, og man har hostet en del og haft ondt i halsen, jow jow, hvem lyver du for hvis du ikke indser du faktisk har støttet dette fucked up scam? Dig selv, når folk smider sådanne ting i noget for at kalde det HASH, hvor er kærligheden til skidtet så henne? Sad but true! :shock:

https://steemit.com/marijuana/@ekitcho/ ... o-link-and

P.s Et par ting jeg synes er svært at efterligne:

Smagen, duften, den ÆGTE THC virkning, og konsistensen samt asken (hvid)

De er dog blevet gode til det med tiden, RC's
har været på markedet i mange år efterhånden, og der er flere og flere syntetiske cannabinoider der minder om THC.

https://xiosin.com/mobile/synthetic-can ... 5lug4euct1

Det hele drejer sig kun om en ting. Tøm DINE lommer, profit! :(

Brug din sunde fornuft, smager det grimt eller virker underligt, så er det nok ikke hash! Der er dog mange forskellige sorter, terpender (smag) osv, men det skal smage af hash, ikke ost! Medmindre sorten er CHEESE! :D

Brænd en klump og se om asken er kul sort. Den skal være hvid helst. Lidt grålig, men aldrig sort.

Sort kan så også være pga. Gødningsrester i plantematerialet der er brugt, hvilket også er usundt og potentielt farligt, der kan også være gået mug i lortet, igen det handler om DINE penge og DIT helbred! :hjerte:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2017 11:41 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
Trådstarter her ret omkring metoden til at teste for urenheder (soapbar-hash/ultra nasty shit)

Ja, det skummer når du laver ice.. Men tag ren ryst og opløs i minimal mængde vand og piskrundt og det vil ikke skumme. Normalt thc/ryst kan ikke opløses i vand og vil blot falde til bunden og væsken for blive klar. Joe vidst at hvis planten er cuttet med planterester væsken kan blive mindre farvet pga. kloryfyl ovs.

Jeg købte desvørre 100g "planke - 130 kroners ryger" fra min ynglingsbod på christiania.
Opløste det i varm vand, det blev så gult og tykt og begyndte at skumme i 5 cm højde. Inden for 30 sekundter lugtede hele min lejlighed af pis. Tog mig flere timer at få stanken ud.. Yield var 20% - og det færdige resultatet var langt fra rent ryst.. føj - holder mig generelt fra "mørk slasker" I 2017..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team