Hejsa på psy
Jeg er i den situation at jeg har erhvervet mig nogle urter, som jeg ikke kender meget til.
Jeg ville derfor spørge til dosering, blanding og hvordan og hvorledes i med jeres erfaring har brugt disse planter.
Jeg er bekendt med Svampe, lsd og mange andre stoffer men ikke lige disse.
Jeg har allerede læst en del om tingene både herinde og på nettet, men ville høre hvad i gør når i blander de her ting sammen til eksempelvis te og urtetobak. Og hvad må man ikke blande?
Her er hvad jeg har anskaffet mig.
Mulungu, malurt, wild dagga, kanna, blå lotus, sincuici og nogle andre almene te urter som ikke går under kategorien visionær planter.
Da jeg har læst at nogle af dem har medicinske egenskaber og andre er halucinogener har jeg valgt at det skulle være dem for da at lave en god mix af det hele og selvfølgelig mest af alt de to kategorier for sig..heheh.. kan jo ikke trippe hele tiden

. Jeg tænker at prøve alle hver for sig til en start, og så blande dem sammen derefter. De er købt på en dansk side som i nok kender de fleste af jer, men man må ikke skrive adr. her så det undlader jeg
En anden ting jeg må spørge om også er, at på alle pakkerne jeg har modtaget står der at det er et "botanical specimen" og "not for human consumption" Når de nu skriver at det er et botanisk prøve er der så ment noget med det, med hensyn til brugen af planten? Og at det ikke er til menneskelig indtagelse er vel blot noget de skal skrive, eller er det fordi, at lige de her botanisk dyrkede plantede ikke egner sig til det? Er ikke engang helt med på hvad det skal sige at det er botanisk, tænker selv at det er dyrket i noget drivhus system, men ved ikke om det er rigtigt.
Men tilbage til det med at dosere. har i lavet te eller tobak af nogle af disse urter? Og hvad blandede i sammen og hvor meget? Hvordan er effekten med de forskellige ting blandet sammen.
Hvordan er effekten på de hallucinogene planter i forhold til svampe og lsd.
Jeg har læst meget om de forskellige ting herinde, men har ikke fundet så meget om dosering.
En sidste ting er, hvordan oplever i HBWR og MG i forhold til svampe og lsd?
Tak fordi i vil hjælpe

God Weekend til alle.