Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 17:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej jeg røg forførste gang lidt hash i dag men blev ikke rigtig skæv, og jeg havde røgen i lungerne i 8 sekundr

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between a rock and a hard place
Sådan er der mange, der har det første gang de ryger Johnny Hansen-tobak. Bare rolig, du skal nok blive skæv engang.

Junior medlem

Geografisk sted: Fyn
Dagny har ret.
Jeg troede i sin tid, at det kun var tabere,
men flere har haft dit problem da de startede,
hvoraf ikke alle var tabere.
Blot min lommefilosofi.

Junior medlem

Jeg kunne mærke at jeg havde lidt ubalance, men ikke sådan høj høj til skyerne.

Men det var nu også kun nogen få hvæs, måske bør jeg ryge en kingsize, og se om den går.

Medlem
Brugeravatar

Tag det stille og roligt mand, bare fortsæt som du har gjort indtil videre. Føl dig langsomt frem, du er ikke i tvivl når du kan mærke det.

Junior medlem

Ja hvorfor ikke? Ryg noget mere, men hold pauser på 15-20 min mellem
hver 3-8 hiv, så du ikke pludselig får for meget -> dårlig ide første gang.
Du er dog unik - måske er du ikke disponeret/gearet til hashens favntag

Medlem
Brugeravatar

Shit, for en sygdom jeg ikke gad lide af! ^^
DET MÅ ALDRIG SKE! Jah bless my good weed genes.

Budskabet er, som altid: Ryg med dem du kan lide at være sammen med og gør det i et tempo der føles godt for dig. Så skal du nok både blive skæv og have det grineren. Go' koger min ven.

Junior medlem

Hvilken sygdom?
Hvis den unge mand ikke bliver skæv synes dit råd at være utilstrækkeligt - det løses altså
ved højere dosis og ikke gode venner.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

nogle få sug burde være nok. selv jeg, der har noget af en tolerance efterhånden, kan mærke nogle få sug. bare vær tålmodig

Junior medlem

Jeg blev dizzy, jeg ryster når jeg skriver, ellers ikke andet...

Medlem

Rolig Grinder, tag en joint med rent skunk, pot eller en bong med hash det kommer stille og roligt.

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Lyder til at være noget kedeligt tjald du har røget.. ellers skal du bare ''vænne'' dig til rusen. Tag det stille og roligt, prøv evt med noget rent pot/skunk som andre også har anbefalet.

Peace brother.

Medlem

Rolig Grinder, tag en joint med rent skunk, pot eller en bong med hash det kommer stille og roligt.

Hvad? Fordi han ikke bliver skæv første gang han ryger, så skal han ryge en ren skunk joint?! :shock: Officielt et af de værste råd nogensinde, sorry!
Det kommer - der er maaange der ikke bliver skæve første gang! Jeg har læst om nogle herinde, som ikke blev skæve de første 10 gange de røg. Måske er du ikke vant til at ryge, og derfor kan du ikke inhalere? Der kan være mange årsager, men at dosen for en nybegynder ikke er høj nok, det er bestemt ikke en af dem.

Medlem

Sagde ikke at ville blive skæv af det, gjorde jeg?
Nej, jeg mente at det ville være et godt alternativ at starte op med i stedet for det pis tobak med hash.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er fint at ryge ren skunk joint som det første, ligesom det er fint at ryge hashjoint med tobak som det første.
Så længe kvaliteten er god, og man suger stille og roligt og venter på det kommer, for det kommer, så ser jeg intet galt i at prøve en ren skunkjoint.

Det er dog lidt mere krads imo at ryge ren skunkjoint, så forvent ornlig hostern

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem

Hvorfor skulle han ikke bare starte roligt ud med en mild joint, som han kan tage en håndfuld hiv på, i stedet for at ryge en ren skunkjoint, og blive dumstil skæv/dårlig pga. det? Det lyder helt vanvittigt i mine øre, det må jeg ærligt indrømme. Desuden kan man også nævne nogle ulemper, som fx. at en skunkjoint brænder hurtigere, så det at "suge stille og roligt og vente på det kommer", det er måske en besværliggjort process. Og eftersom at OP ikke virker til at være en rutineret cannabisryger, så er rulningen formentligt heller ikke på plads. Endvidere skal der en større mængde skunk til, måske endda mængde der ville gå til spilde.

Kort og godt: Hvis du har problemer med at blive skæv, OP, så er det ikke jordens bedste idé at ryge en ren skunkjoint, så meget ved jeg.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kan give dig ret i det med at den brænder hurtigere, og det behøver jo ikke at være killer skunk.
Tror en skunk high første gang er nice.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem

hey brormand ;)
jeg er (DESVÆRRE *HULK HULK*) immun overfor hash der ikk ligger over 130 tommeleren..
well, jeg er en pige, cirka 173 cm (uden hæle xD), 51 kg. 8 hvæs af en killer skunk og jeg er blæst i lidt over 1 time og 30 minutter, har røget hash, skunk, og pot i 6 år.. sniffet i 5 og spist tabs og svampe (goldentop tørret 3 hoveder -stilken skal ikk bruges her. hakkes fint og ned i spaghettien, så opdager mor og far heller ikk dine sjove svampe. stilken fra svampen; kog noget varmt vand, hæld det kogte vand hen over stilkene (7cm stilke!) lad det trække i 10 minutter, smid en gang sukker derned og voila, svampe the med hallucioner xD) i 4 år.. born to be a; BLANDINGSMISBRUGER. just like mom and daddy..

men ro på, maximun (ville jeg sige..) så tag 3-4 hvæs af en dejlig 120 klump, godt selvskab, 3 ltr. coca cola, chokolade, og vand i store mængder, så kører der hurtigt 4-5 pinde på en aften hvor du osse kommer på flyverlektion for første gang :)

-god ryger min ven, smid en besked hvis du er fra midtjylland/sønderjylland og har lyst til en rygerfest ;)

love, kisses, hugs and flowers to my dearest members on this side ! <3 :rocking:

*så skal der hentes mere skunkie, ny plade og cola i tyskerlandet, vi ses venner, spred røgen, den tager kærligheden med ! <3
(ChriMisoft. red. brødrene Christoffer og Mike der forlod os for tidligt har fået egen skunk op nu, hun er viiiild !)

-Kira <3

Dedikeret medlem

the f....^^

Junior medlem

Okay. I går røg mig jeg nogle hvæs med en blanding af hash, skunk og ristet tobak. Da jeg inhalerede ned i lungerne begyndte min lunger at brænde?? Hvorfor? Gutterne sagde den var ristet ordnligt.

Og jeg blev ikke høj, men jeg blev skæv. Jeg fik grineflip til det gjorde ondt, mit hoved spinnede,, men ikke at jeg høj høj. Jeg er også mest til rent skunk, men da
Det var gratis weed

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]