Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 23:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey! Dette er min første post herinde. På forhånd undskylder jeg, hvis jeg bryder regler/lign.
Sagen er den, at jeg om lidt for første gang selv skal rulle en joint på klump. Har røget i snart et år, men kun på pot og skunk. Jeg er derfor i tvivl om doseringen. Vi er to venner, der skal have en glad og kogt aften. Hashen har kostet ca. 100 kr/g og er ret lys.

- Frem

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
hvis i bruger et halvt gram går i ikke helt galt i byen. Så kan i korrigere jeres næste joint ud fra det.

Hvis den bliver for stærk må i jo bare slukke den på halvvejen :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Det høje
Normalt plejer jeg at kunne lave 4-5 joints af en klump hash til 100 kroner og 4 joints for 100 kroners skunk og/eller pot. Og så bliver jeg altså også tilpas kogt efter en enkel. Jeg har røget regelmæssigt i 2 år og med tiden er doseringen kun blevet større og større, så måske synes jeg at spiffehs forslag er liiiidt for voldsomt, men det kan da også bare være at mig og mine venner har en svag tolerance :lol:

EDIT: Det skal også lige nævnes at vi er to venner der normalt plejer at dele dette.

Senest rettet af GripCripplin 01 apr 2012 22:34, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Man går aldrig galt i byen med den gode gamle metode. 3-5 sug per mand, lig jointen væk, vent 10 min og se hvordan det virker. Så kan i redosere med et par sug mere. I kan sikkert godt holde til et par sug mere, når i nu har røget i et års tid, men med den her metode er man i hvert fald sikker på ikke at blive alt for skæv. Jeg plejer ikke at putte mere end 0,3 - 0,4 i en joint..

Junior medlem

Jeg tror vi fik lidt for meget.. Jeg blev meget tung og fik det skidt af at stå op. I det hele taget kunne jeg intet overskue (ikke bare som almindelig skævhed). Intet slemt, men så har vi lært lidt. Tak for svarene!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]