Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 aug 2025 18:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

jeg ryger hver anden weekend og jeg har det lille problem at de gamle tror jeg er stoppet . men jeg vil helst ikke se skæv ud når jeg kommer derhjem . er der nogle gode tips ?

jeg ved allerede at man kan bruge øjendråber (øjenbetændelse) (og en inde fra staden af, jeg gider ikke bruge penge på det) og at man kan ryge smøger og drikke væske med brus i .. jeg har aldrig haft det her problem før da jeg har røget hash i 6 år , og det vidste de gamle godt. men nu hvor de tror jeg er stoppet er det et lille kompleks jo ..

Medlem

Var der en særlig grund til at de gerne ville have du stoppede?

Junior medlem

næ ikke som sådan . men jeg boede på opholdsted der og det gør jeg stadig . den eneste grund til jeg nu er stoppet imidlertidigt er at jeg er på et nyt opholdsted med nogle straffe og konsekvenser for at ryge hash . bla en vandretur til sverige i en måned ...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Er vandreturen i Sverige en straf for at fyre op i piben imens du bor der? Halleluja for en konsekvens :) . Men udover øjendråber ved jeg ikke om der er noget at gøre.. Jeg synes helt sikkert at frisk luft hjælper.
Synes dog oftest man kan høre det på stemmeføringen og se det på øjenlågene alligevel, og de to ting har jeg endnu ikke fundet noget der kommer til livs.

Men ellers er det åbenlyse råd jo at lade være.. Du bor på opholdssted, hvorfor ved jeg ikke, og du skal stå ret for de gamle når det kommer til at se skæv ud. Hvad med at overveje om der ikke er vigtigere ting lige nu så, end at fyre op? Det kunne da godt lyde sådan.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
En måneds vandring i Sverige? Det lyder da fedt! Det ville med garanti også hjælpe med at få diverse problemer lidt på afstand, så man kan bearbejde dem (forudsat at du har noget, du ligger og tumler med).

Medlem

Geografisk sted: dyre haven
Det skulle vel aldrig være aktiv weekend, i silkeborg?

Donny: "why are you wearing that stupid bunny suit?"
Frank: "why are you wearing that stupid man suit?"

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Den konsekvens er da ikke så slem igen :D Men derudover, så synes jeg bare du bør lade helt være med at ryge hash i den periode du bor på opholdssted - det skal der såmænd nok blive masser af tid til når du flytter derfra hvis du stadig har lysten :)

Har ingen gode tips.. I "gamle dage" brugte vi eyelite, også en slags øjendråber men dengang ku' købe i matas for at få klarere øjne. Det hjalp på blodsprængninger. Til gengæld blev ens øjne blanke så det nærmere lignede at man havde taget stoffer :P

//blazR

Medlem

Ud fra hvad du selv siger om din baggrund lyder det ikke til at du har haft det for nemt, og som mit bedste råd til dig kan jeg fortælle dig at jeg ikke tror at hashen åbner op for noget der ligefrem kan føre dig videre i systemet. Prøv at læg det på hylden, og tænk hvor meget der ellers er at lave i denne her kæmpe verden udover at være skæv hver weekend. At du ligefrem ser en tur til Sverige som en straf, siger vel bare lidt om hvor ligeglad du er med alt hvad der foregår omkring dig, så længe du bare er skæv. Kan godt være at hash fungerer som en katalysator på humøret og det sjov man nu oplever i hverdagen, men hvis man ikke kan nyde tilværelsen i sit liv uden der er et rusmiddel indblandet, ja så må man virkelig mangle noget indhold i sit liv - just my opinion..

- Opiaden

Junior medlem

jeg stopper aldrig helt med at ryge hash . og det ved jeg fordi jeg vil ikke stoppe.
det er ikke kun det der straffen det indebærer også mange andre ting . jeg ved da godt at hashen ikke åbner op for nye muligheder og lign. tro mig jeg har fået den prædike mange gange . jeg er ikke ligeglad med at få en straf, jeg handler bare tit og ofte før jeg tænker (: hvilket jo ikke er til min fordel.. men nogle ting kan man ikke lave om på og andre ting kan man godt (: jeg mangler skam også indhold i mit liv . det indrømmer jeg da gerne. jeg bor på et F****** opholdsted.. men det er ikke noget jeg vil detaljere for fremmede (: men mit egentlige spørgsmål var dog :"hvordan undgår jeg at se skæv ud?"

Medlem

En måneds vandretur i Sverige lyder sgu ikke som det værste!

Anyway, hvis du nu endelig vil undgå at se skæv ud... Frisk luft, bevæg dig lidt (ryst kroppen i gang, så du ikke er helt slatten), drik væske, og brug stemmen så den ikke er helt rusten.

I øvrigt kommer denne og din anden tråd op, hvis man søger på dit navn, på Google.

Junior medlem

tak for tippet (:
så langt tænker pædagogerne dog heldigvis ikke (: men jeg nu ændret det .

Medlem
Brugeravatar

men mit egentlige spørgsmål var dog :"hvordan undgår jeg at se skæv ud?"

1: Du opbygger så høj tolerance, at du er "normal" når du har røget, og kan opføre dig anstændigt selvom du er påvirket. Dette kræver for de fleste mennesker, at de ryger hverdag.
2: Du lader vær med at ryge dig skæv.

Konklusion: lad vær at ryge dig skæv når du skal skjule det.

Junior medlem

wtf har du skiftet navn??

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
wtf har du skiftet navn??

Godt set!

Medlem
Brugeravatar

Du kan købe nogle øjendråber, der hedder Visine Visiclear, de virker mod rødeøjne.

Medlem
Brugeravatar

Hvad snakker i om guys, en vandretur i sverige lyder da aaalt for nedern..

Men hvorfor spare du ikke bare lidt på urten når du ikke må se alt for basked ud?

Medlem
Brugeravatar

Naturen er sgu noget af det bedste vi har... I burde lære at værdsætte den :)

Du kan prøve øjendråber, eller ryge mindre. Jeg ville aldrig kunne pull it off.

Medlem

Naturen er sgu noget af det bedste vi har... I burde lære at værdsætte den :) .

Medlem

Naturen er sgu noget af det bedste vi har... I burde lære at værdsætte den :) .

:gud: Word!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Naturen er sgu noget af det bedste vi har... I burde lære at værdsætte den :)

Naturen er alt og det eneste :!:

men :whogives:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]