Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 06:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude for lands lov og ret
Hej

Jeg drak en ordenlig omgang guldkakao for en uges tid siden. Jeg blev vanvittigt skaev og det var en meget psykedelisk oplevelse. Det foeltes naermest som en "ud af kroppen oplevelse". Jeg har proevet guldkakao, samt acid (taps/Microdots) foer, men denne gang slog det mig helt ud. Den sidste uges tid jeg har foelt mig fuldstaendig tom indeni, som om at jeg ikke foele mig selv. Har vaeret indelukket som aldrig foer og har svaert ved fysisk kontakt med min kaereste.

Nogle der ved om guldkakao'en kan have paavirket mig i saadan en grad?

:D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Det lyder som du har overdoseret. Hvis du ikke er regelmæssig bruger af stoffet, kan det være en hård omgang. Efter en uge skulle bivirkningerne gerne aftage, det er vel ikke så slemt idag som dagen efter du indtog det? Giv det en uge mere og skriv så igen, hvis du har det skidt.

Medlem
Brugeravatar

Tak for svar :)

Det er ca. en uge siden at jeg tog det, og det er blevet vaerere siden. Jeg er vant til at ryge (ca. hver anden dag). Saa det virker meget underligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har selv fået taget røven af en stærk kop guldkakao før, det var også en af mine kraftigste psykedeliske oplevelser med ud-af-kroppen oplevelser og visuals - du er ikke skæv længere, formoder jeg, så hvad er det du siger er blevet værre siden?

Bedste hilsner,
Søvnigt Sind

Moderator
Brugeravatar

Prøv at beskrive mere i detaljer, hvad du synes der har ændret sig og hvorfor du mener det er pga. hashen. Hvor gammel er du, hvad beskæftiger du dig med og hvilke andre stoffer tager du regelmæssigt, her tænker jeg også på medicin.

Medlem
Brugeravatar

Jeg er 22 aar gammel og har en travl hverdag med musik. Jeg tager intet medicin og har aldrig gjort. Gennemsnit tager jeg nok andre ting 2 gange om maaneden. Mest mdma og en sjaelden gang imellem ketamin. Men aldrig overdrevet, dog nogle gange mere end andre. Jeg er meget social og aaben. Psykisk er jeg maaske en smule ustabil og en smule stresset, og jeg kan godt faa nogle aggressive anfald en gang i mellem. Men det er ligesom mere en indre kamp.

Siden jeg tog Kakao'en har jeg bare foelt mig helt tom indeni. Som om nogle af mine foelelser er "forsvundet". Jeg har svaert ved at have fysisk konkakt med min kaereste, og jeg kan ikke rigtigt klare at vaere omkring mennesker. Det er ligesom eskaleret de sidste 2 dage.

Jeg har svaert ved at saette ord paa, om det var hashen som paavirkede mig. Men det var virkelig en intens oplevelse. Jeg foelte mig selv udefra. Og nu har jeg det lidt ligesom om at min sjael ikke rigtig er kommet tilbage i min krop. Lyder vanvittigt, men det er det bedste billede jeg kan give paa hvordan jeg foeler. Jeg har simpelthen svaert ved at foele.

Mange tak for at i gider at hjaelpe :)

Moderator
Brugeravatar

Det lyder altså i mine øre mere som om du tager MDMA for tit. Selv holder jeg minimum 6 måneder imellem.
Men som sagt prøv at give det 7 dage og så hold dig fra alle stoffer i den tid, det burde ikke være så svært.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Og så godt med søvn (gerne nogle timer på den rigtige side af 12), sund kost + vitaminer, frisk luft/motion, et godt grin og måske et slag fisse/tisser, hvad du er til.

Medlem
Brugeravatar

Tusind tak :) Det lyder som gode forslag.

Jeg vil foelge raadet og smutte i seng..

Peace

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]