Jeg er 22 aar gammel og har en travl hverdag med musik. Jeg tager intet medicin og har aldrig gjort. Gennemsnit tager jeg nok andre ting 2 gange om maaneden. Mest mdma og en sjaelden gang imellem ketamin. Men aldrig overdrevet, dog nogle gange mere end andre. Jeg er meget social og aaben. Psykisk er jeg maaske en smule ustabil og en smule stresset, og jeg kan godt faa nogle aggressive anfald en gang i mellem. Men det er ligesom mere en indre kamp.
Siden jeg tog Kakao'en har jeg bare foelt mig helt tom indeni. Som om nogle af mine foelelser er "forsvundet". Jeg har svaert ved at have fysisk konkakt med min kaereste, og jeg kan ikke rigtigt klare at vaere omkring mennesker. Det er ligesom eskaleret de sidste 2 dage.
Jeg har svaert ved at saette ord paa, om det var hashen som paavirkede mig. Men det var virkelig en intens oplevelse. Jeg foelte mig selv udefra. Og nu har jeg det lidt ligesom om at min sjael ikke rigtig er kommet tilbage i min krop. Lyder vanvittigt, men det er det bedste billede jeg kan give paa hvordan jeg foeler. Jeg har simpelthen svaert ved at foele.
Mange tak for at i gider at hjaelpe