Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej folkens
Jeg står og skal til at lave småkager med 2g (+0,5 g måske (han var godt skæv ham jeg købte det af, så han puttede vist lidt ekstra i posen)) california pot fra staden, til at tage med på Roskilde festival. Jeg har aldrig bagt på pot før, og heller ikke på en småkage opskrift, så jeg er en smule i tvivl om doseringen. Jeg og mine venner indtager hash en gang i mellem (dvs. hver eller hver 2. måned), så de skal ikke være for stærke, da vi skal kunne kontroller alt efter behov, men jeg er ærligtalt helt på bar bund, da det nu er pot og ikke hash jeg skal bage med. Jeg er helt inde i hvordan det skal forgå, og har læst lidt om doseringer i tidlige indlæg, men leder altså efter et mere specifikt svar, måske endda fra en der kender stadens californiske urt (California weed er vel et vidt begreb, og jeg er ikke erfaren nok til at vurderer kvaliteten).
Jeg skal bage i aften, så håber på hurtig hjælp - ellers så er lidt bagklogskabsviden jo heller ikke at tage skade af :)
Håber i kan hjælpe, på forhånd tak!

Junior medlem

Jeg vil tro 2 g til 10 småkager :) det ville jeg gøre

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Der er ingen der kan svare dig på det spørgsmål 100% da styrken variere meget på skunk/hash. Hvis man ikke dyrker sit eget, er det nemmeste at lave et ekstrakt af sin hash, så ender man op med et produkt der vel er omkring 90%+- rent - derved nemmere at dosere. :)

Mvh.

EDIT: jeg læste kun overskriften.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Der er ingen der kan svare dig på det spørgsmål 100% da styrken variere meget på skunk/hash. Hvis man ikke dyrker sit eget, er det nemmeste at lave et ekstrakt af sin hash, så ender man op med et produkt der vel er omkring 90%+- rent - derved nemmere at dosere. :)

Mvh.

EDIT: jeg læste kun overskriften.

Tror nu det meste BHO eller andre ekstrakter er noget mere urent, det vil i hvert fald kræve en del skills og ordentlig udstyr at få det op på de 90%'s renhed.

Synes også 10 småkager lyder fornuftigt :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Brug ca. en trejdedel af hvad du plejer at ryge, pr. småkage.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]