Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 20:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey psy jeg har stadig 150 ml kodeinvand tilbage men har tænkt mig at lægge det fuldstændig på hylden når jeg er færdig med det :)
men mit problem er at jeg er i en situation hvor jeg ikke kan ryge cannabis i et par måneder og derfor lavede jeg kodeinekstrakt men syntes ikke rigtigt at det virker på mig så mit spørgsmål er hvad jeg kan bruge istedet for hash ville gerne have den lidt lammende effekt og eufori og helst noget man kan ryge på en pibe har kigget lidt på noget forkelligt urt men det virker ikke til at det virker ordenligt har i nogen ide ?? :peace:
det skal helst ikke kunne ses på en urinprøve og nogen der kan fortælle hvor lang tid der går før kodein ikke kan ses i en prøve mere?? ved godt at nogen af spørgsmålene ikke høre til her og at jeg næsten lige har oprettet en tråd med hvilken urt jeg skulle bruge men føler ikke at jeg fik udtrykt mig ordentligt i den :mrgreen:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
nu kommer den løftede pegefinger lige snigende...... dadum..dadum......
Måske skulle du overveje at tage en rums tid uden rusmidler nu når du risikere at blive bustet grundet urinprøver os.v - er det besværet værd ? jeg kan personligt ikke finde noget der erstatter cannabis som sådan, slet ikke når vi taler HR og jeg kunne forstille mig at du ledte efter noget du kunne lamme dig i ret ofte, og her har jeg intet at anbefale, ikke engang cannabis.

Medlem

eller jo kodeinen virker faktisk men jeg tænker bare at det er for voldsomt at tage kodein regelmæssigt ville gerne have noget der ikke er så skadeligt og afhænighedskabende jeg kan bare ikke klare en pause lige nu for er lige vendt hjem til min mor og bo igen efter halvandet år på opholdsted og jeg har slet ingen venner og ensomheden slår mig ihjel for jeg skal først kunne lægge en ren prøve for at kunne komme ind på en skole og jeg kan ikke få mig selv til bare at gå ned til folk og spørge om vi ikke skal begynde at snakke sammen

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Det er det også og der er ikke andre stoffer der er klogt at tage regelmæssigt slet ikke hvis du går og føler dig ensom og har det lidt skidt, det vil højst sandsynligt forværre tingende, mit bedste råd til dig er ja at få nogle venner, kom ud og oplev verden og sæt dig nogle mål, det lyder så fandens let at slynge ud men det er jo det du skal, og det betyder ikke at du skal spørge folk på gaden om de vil være dine venner :)

at lamme sig væk fra ensomheden hjælper ikke det har du mit ord på.

Medlem

jamen jeg kan bare ikke se nogen mulighed for at finde nogen venner når jeg ikke går på nogen skole eller noget

- øhh jeg her for en time og tyve minutter siden drak jeg 75 ml kodein vand svarende til 220 mg kodein og nu har jeg en ubehagelig tykken for brystet og sveder lidt kan det være asa eller ville jeg opleve andre ting jeg går ud og smider alt til kodein ekstakt-udstyr ud nu og kodein vandet hælder jeg også ud har lige indset at jeg er ude på et skråplan men er nødt til at have noget urt eller noget der giver humør løft men ikke er farligt

Medlem

så er det gjort men håber at der er en urt der kan virke lidt ligesom cannabis

Medlem

og det er jo bare i en periode til jeg kommer i skole

Medlem

Citat:
men er nødt til at have noget urt eller noget der giver humør løft men ikke er farligt

Har du prøvet styrketræning eller løbetræning? Selvom det måske kan lyde lidt underligt, så giver det faktisk humørløft, og en 'naturlig high', fordi kroppen automatisk udløser nogle stoffer, når du træner, ligesom kroppen gør, når man indtager rusmidler. Prøv at løb nogle lange ture + armbøjninger og mavebøjninger. Det hjælper på humøret, det er min egen erfaring med det i hvert fald. Vh Ludvig

Dedikeret medlem

[...] jeg har slet ingen venner og ensomheden slår mig ihjel [...] jeg kan ikke få mig selv til bare at gå ned til folk og spørge om vi ikke skal begynde at snakke sammen

ludvig skrev:
Selvom det måske kan lyde lidt underligt, så giver det faktisk humørløft, og en 'naturlig high', fordi kroppen automatisk udløser nogle stoffer, når du træner, ligesom kroppen gør, når man indtager rusmidler.

Begynd på noget holdtsport. Så lære du også nye mennesker at kende.

Du har iøvrigt misforstået noget hvis du tror at stoffer bare er til at få tiden til at gå i ensomhed. De er til at gøre det gode bedre - og langt de fleste af dem nydes bedst i selskab med andre. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

intet virker som cannabis. absolut intet.
Du kan finde andre ting, der kan gøre dig bedøvet, men intet vil give samme tilfredsstillelse som cannabis (når man først er blevet glad for det).

Du har iøvrigt misforstået noget hvis du tror at stoffer bare er til at få tiden til at gå i ensomhed. De er til at gøre det gode bedre - og langt de fleste af dem nydes bedst i selskab med andre. :)

Han har da ikke misforstået noget. Hvordan man bruger stoffer er op til en selv, om end visse måder og grunde til at bruge stoffer er mere skadelige end andre

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Samuel Caldwell skrev:
Han har da ikke misforstået noget. Hvordan man bruger stoffer er op til en selv, om end visse måder og grunde til at bruge stoffer er mere skadelige end andre

Er man ikke så ved at bevæge sig ud i det man på godt gammelt dansk kalder et misbrug? Tror der er rimelig bred enighed om, at stoffer ikke bør anvendes som ren og skær tidsfordriv. Folk skal selvfølgelig selv styre, hvordan, hvor ofte og hvor meget narko de tager, men hvis man ikke kan overskue at undvære narkoen i en længere periode, har man kort sagt et problem..

Cannabis entusiast

Medlem

Ja. Hvis en person har en del problemer i sit liv, kan det lave et hul i vedkommende, hvor den nemmeste løsning og måske mest overkommelige løsning er at fylde det hul ud med rusmidler. Det kan der ses mange eksempler på, desværre.
Derfor synes jeg også det er vigtigt at vi på psy. , når en person gør opmærksom på at han/hun har problemer, er meget ung og ensom, ikke går i skole, ect. , at vi prøver at hjælpe vedkommende mest hensigtmæssigt ud fra den information der bliver givet, og ikke favoriserer diverse rusmidler.

Medlem

Altså der er jo altid urten Wild Dagga som nogle mener har en alá cannabis effekt.
Har dog aldrig selv prøvet det.

Medlem
Brugeravatar

Hvorfor får du ikke bare fat i noget tjald? Vil da helt klart mene at det er bedst at holde sig til urten, istedet for at begynde at finde erstatninger, som at drikke kodeinvand, hvad kan det ikke ende med. Du kan jo sagtens snyde med pisprøver..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]