Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 06:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har for en del år siden prøvet et par LSA trip, og det var ret fedt.
Nu er tiden kommet, hvor en kammerat og jeg skal prøve et trip. Han har ikke prøvet det før, og jeg har som sagt prøvet det 3 gange for ca. 6 år siden. Jeg skrev faktisk også en rappoert herinde i sin tid, men tror desværre den er gået tabt under en opdatering..

Hvor mange frø skal vi indtage? Jeg kan ikke huske hvor mange jeg tog dengang, men mener det var 5-7 stykker. Jeg er dog slet ikke sikker på dette...

Jeg havde tænkt mig at vi blot skræller dem grundigt, knuser dem og smider dem i vand natten over.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
det er svært at sige nøjagtigt hvilken dose HBWR i skal tage, da frøene kan svinge meget i kvalitet og potens.
men jeg tror at en dose på 6-7 frø vil være rimelig, selv fik jeg et meget potent trip ud af 10 frø.
et spørgsmål, har din ven prøvet psykedeliske substanser før? ellers vil jeg selvfølgelig råde til at der bliver taget hensyn til dette..

Medlem
Brugeravatar

http://www.erowid.org/plants/hbw/hbw_dose.shtml

Junior medlem

Min kammerat har ikke tidligere prøvet psykedeliske substanser, mig bekendt, så det skal der selvfølgelig tages hensyn til.
Det er også derfor vi vælger LSA, da det jo ikke er det mest potente på "markedet."

Tak for link, Annuller.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
første gang jeg tog stoffer var det LSA, det gik ikke godt og jeg har ikke forsøgt mig med det siden, men vi tog 7, og tyggede dem i 20 minutter (for ekstra effekt) prøv at sluge 3-4.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
og FOR GUDS SKYLD, ha en upåvirket til at kigge efter jer! ellers blir det først rigtigt spøjst

Medlem

jeg har prøvet lsa et par gange sidst jeg fik 30 hjem spiste jeg første dag 13 jeg havde kun spist morgenmad (kl. 7.15) og kl. 14 efter træning pillede jeg dem og tyggede i ca. 20 min. og en halv time senere mens jeg ventede på de andre blev færdige fik jeg mega svedtur og ekstreme mavekramper hold kæft hvor var det bare ubehageligt efter det kom jeg hjem og spiste frokost 4 rugbrødsmadder og lidt efter jeg havde spist gjorde det ondt i mine ben når jeg gik (blodårene trækker sig sammen ryg en pind og det problem er overstået :D) og jeg blev lige pludselig ekstremt euforisk og det var enormt behageligt at røre ved ting og mig selv (tog faktisk mig selv i at køre mine hænder op og ned af mine arme :D) det virkede i ca. 6 timer også begyndte det at aftage men lav ekstrakt ville jeg også gøre for det var enmort ubehagligt i starten men det går over når rusen for alvor sætter igang hvis i kan leve med det :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Svært at bedømme. Jeg fik en gang et forholdsvis kraftigt trip på blot 3 frø. Det var første gang og jeg havde bestemt ikke lyst til mere.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

og FOR GUDS SKYLD, ha en upåvirket til at kigge efter jer! ellers blir det først rigtigt spøjst

Det er et godt råd, men det er ikke super nødvendigt synes jeg. HBWR er forresten ikke den fedeste rus efter min mening, de 2 timers bodyload er ganske enkelt forfærdeligt og man føler sig voldsomt forgiftet.

Nogle af de 4-Substituret tryptaminer er efter min mening en meget bedre, sjovere og være venlig oplevelse. 4-HO-MET eller 4-HO-MiPT, nybegyndere vil også meget gerne opleve visuals, det gør man ikke rigtig på LSA, der er det mere tankegangen der er meget gakked.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

Er tryptaminer ikke syntetiske stoffer? Går ud fra det er ulovligt og "farligere" end naturlige...
Jeg har det bedre med at indtage naturlige substanser, men hvis I har et alternativ (helst lovligt, da jeg ikke lige har de vilde "forbindelser" til at skaffe sådan noget) til hbwr, som også giver visuals osv, vil jeg da meget gerne høre!

Medlem
Brugeravatar

Uden at have praktisk viden, så skulle morning glory give mindre kvalme og samme rus. Morning glory er også lovlige, så vidt jeg ved.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Er tryptaminer ikke syntetiske stoffer? Går ud fra det er ulovligt og "farligere" end naturlige...
Jeg har det bedre med at indtage naturlige substanser, men hvis I har et alternativ (helst lovligt, da jeg ikke lige har de vilde "forbindelser" til at skaffe sådan noget) til hbwr, som også giver visuals osv, vil jeg da meget gerne høre!

Nej, tryptaminer er ikke syntetiske. De kan være det, men de findes også naturligt, bl.a. i svampe som psilocybin (4-PO-DMT) og psilocin (4-HO-DMT). Som du kan se er begge stoffer afarter af DMT (dimethyltryptamin), men kan stadig findes i naturen. Det samme gør sig gældende for N,N-DMT og 5-MeO-DMT.
Bare fordi de er ulovlige, er de ikke farligere end lovlige, naturlige tryptaminer.

Junior medlem

Hvor finder man så dem du taler om? 4-HO-MET eller 4-HO-MiPT - er det også i planter?

DMT - er det der er i Ayahuasca, ikke? Det kunne jo også være en mulighed at prøve det, jeg synes bare det virker ret voldsomt - specielt for en der ikke har indtaget psykoaktive stoffer før.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvor finder man så dem du taler om? 4-HO-MET eller 4-HO-MiPT - er det også i planter?

DMT - er det der er i Ayahuasca, ikke? Det kunne jo også være en mulighed at prøve det, jeg synes bare det virker ret voldsomt - specielt for en der ikke har indtaget psykoaktive stoffer før.

Ayahuasca ville jeg bestemt ikke anbefale til begyndere. Jeg er efterhånden godt erfaren, men har stadig mine tvivl om ayahuasca.
4-HO-MET og 4-HO-MiPT er syntetiske tryptaminer, og findes så vidt jeg ved ikke i naturen. Dette gør dem dog ikke dårlige end "naturlige" stoffer. 4-HO-MiPT har jeg for eksempel kun hørt rost til skyerne. Psilocin og psilocybin (4-HO-DMT og 4-PO-DMT) finder du i svampe.

Junior medlem

Jeg har fundet noget der hedder "4-HO-MIPT FUMARATE 100MG" (formula: C14H20N2O)

Hvor mange mg skal vi bruge?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har fundet noget der hedder "4-HO-MIPT FUMARATE 100MG" (formula: C14H20N2O)

Hvor mange mg skal vi bruge?

Læs lidt på erowid. Jeg mener at en dose siges at ligge omkring de 20 mg.

Og husk at læse om stoffet inden I giver jer i kast med det.

Junior medlem

Vi skal nok læse en masse om det, det er først i næste måned vi skal i "ferieland" ;)
Har I links til et par trip rapporter og lign.?

Er det egentlig ulovligt dette stof?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Triprapporter: http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_4HOMiPT.shtml
Dosering: http://www.erowid.org/chemicals/4_ho_mipt/4_ho_mipt_dose.shtml

Junior medlem

OK, men risikerer man at det bliver taget i tolden, fordi det er ulovligt?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Min er erfaring siger 10 stk er godt til et trip. Har gjort det nogle gange og har også været oppe på 14, men der begynder maven og bliver lidt urolig og gerne vil af med det igen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]