Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 03:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Dav derude

Jeg er ikke storryger, og har ikke røget i særlig lang tid. Jeg ryger måske 1 gang om måneden, til en fest eller lign. Jeg ryger ikke hash, da jeg synes effekten er for stenet. Jeg har røget pot og skunk so far, men synes tit at det meste pot giver for svag en virkning. Jeg kunne derfor godt tænke mig at prøve noget nyt, da jeg har røget skunk som white widow, som jeg dog synes er for stærkt, da det ender med at jeg falder i søvn (hvilket ikke er formålet med at jeg ryger).

Jeg har prøvet California pot købt på staden i det grønlandske hus, det synes jeg egentligt var ganske udmærket. Kender i derfor til noget pot, eller skunk, der har en god, kraftig virkning, men alligevel ikke så kraftig af man ender med at falde i søvn, eller sumper ind i sin helt egen verden?

På forhånd tak!

Medlem

Køb Outdoor skunk - det var et ret godt valg for mig i starten. Eller bare noget 80'er, orange haze evt.

Medlem

Du siger du ryger når du er til fest.. Så går jeg ud fra at du har drukket alkohol forinden?
Prøv at starte med at ryge lidt før du begynder at drikke.
Jeg er altid blevet kogt når jeg har røget mens jeg har været fuld.

Køb noget sativadomineret skunk.. Det skulle du meget gerne blive høj og ikke stenet af:)
Og så bare dosér korrekt, lidt ad gangen;)
Held og lykke.

Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
hvis du blander tobak i dine joints så er problemet med for stærk skunk nemt at løse men kan huske da jeg startede havde jeg heller ikke lyst til at blive alt for skæv :-)

Medlem

Du siger du ryger når du er til fest.. Så går jeg ud fra at du har drukket alkohol forinden?

Jeg forstår sgu ikke folk, der kan ryge, før de drikker. Jeg kan slet ikke overskue at få giftet ned i halsen, når jeg er skæv. Og hvis jeg drikker mig stiv først, så bliver jeg sgu ædru, når jeg ryger - sådan føles det i hvert fald.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding

Jeg forstår sgu ikke folk, der kan ryge, før de drikker. Jeg kan slet ikke overskue at få giftet ned i halsen, når jeg er skæv. Og hvis jeg drikker mig stiv først, så bliver jeg sgu ædru, når jeg ryger - sådan føles det i hvert fald.

haha, det er fuldstændigt sådan jeg har det. hvis jeg ryger mig skæv, ved jeg godt at jeg ikke skal/kan drikke den aften.
og hvis jeg drikker inden jeg ryger, bliver jeg enden mere ædru eller bare helt fucked..

nå, til emnet. prøv at putte mindre weed i dine joints, det er tit der det går galt for folk, som ikke er vant til at ryge :peace:

Junior medlem

Jeg har nu prøvet orange haze. Helt klart en anden virkning end f.eks. white widow. Følte mig mere energisk og glad, og havde slet ikke behovet for at sove et par timer efter jeg havde røget.

Medlem

Helt sikkert! Det er sgu fedt, når éns råd virker ;).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ingen prisdiskussioner.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem

White widow er jo også meget indica domineret (Stener /sløv ligesom hash)

Du skal have fat i en skunk der er sativa domineret ..

Jeg kan anbefale

Silver haze

G13 Haze x NYC Diesel (Dog svær at få medmindre man selv dyrker)

LA Confidential

Lemon OG

Pineapple Express

Junior medlem

Hej alle sammen jeg har været i staden igår og jeg skulle købe noget orange haze, men da jeg så de andre strains der kostet mindre blev jeg lun på outdoor skunk fordi det kostet mindre. Nu vil jeg bare vide om hvordan den fungere :peace:

Medlem
Brugeravatar

Skal altså også lige nævnes at viiiirkelig meget af virkningen afhænger af 'hvordan' man ryger. Om man kører det i chillum, joint, bong eller tjubang, meget, lidt, eller tilpas, efter spisning eller før, med musik til, med venner, vejret og temperatur osv. - der er næsten uendeligt mange faktorer som kan få dig mere op at køre eller mere ned at ligge.
Men, som en helt iskold forklaring så ja, noget sativadomineret skunk er nok bedst. Det hele afhænger meget af THC:CBD ratioen - jo mere THC, jo mere livlig bliver man - men pas på med at ryge for meget skunk der har et højere indhold af THC end normalt; hukommelsessvigt forårsaget af cannabis træder meget hurtigere og stærkere i kraft end det ellers ville...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]