Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 03:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Hey gutter!

Nu skal I høre. Jeg er ikke så sikker på dette, ergo spørger jeg jer.
Jeg skal til en fest på fredag. Jeg plejer om regel at drikke mig en kæp i øret uden at have røget.
Men for at gøre det lidt mere spændende tænkte jeg at ryge noget hash inden, og så drikke efter at jeg har røget, dette har jeg læst mig frem til er det smarteste.

Anyway. Vil høre om I har nogle gode råd til hvordan jeg skal gøre det så jeg ikke ødelægger min aften? Og hvordan effekten af alkoholen og hashen ændre sig? :D

Hav en rigtig god dag gutter!

Medlem
Brugeravatar

hvis du er kamp stiv, så la vær :P .. ellers kun lige ta 2 hvæs, og det gælder også hvis du er garvet ryger.. det kan meget hurtigt slå benene væk under en :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Hash og alkohol kan forstærke hinanden voldsomt. Jeg vil nok også vove at påstå at det "smarteste" er at ryge først og så drikke med måde bagefter - også fordi man som regel ikke har den store lyst til at drikke når man er skæv.

Jeg vil i hvert fald, ligesom Liquidlucdy, fraråde at ryge når først du er fuld... Det er langt sværere IMO at få en god oplevelse ud af.

Medlem
Brugeravatar

Hurtigt tip - ryg noget Sativa. Hvis du ryger noget tung indica, så får du en slidt aften - ryg noget opløftende Sativa med en højere THC:CBD ratio end normalt, for så bliver du bare først snaksalig og får grinern på, og så kan du sagtens drikke (med respekt, vel at mærke) alkohol.

Medlem

Jeg ryger altid inden byen, og har en 1-2 joint klar til back-up.. Utroligt det ikke er mere udbredt i nattelivet..

For mig personligt

Hash + drik = i gonna sleeep !!!!
Skunk + drik = Who gives a fuck

Underligt hash joints, højst en, skunk kan jeg knalde igennem..

Hørte engang en mand sige: Find dit drug!

Leg dig lidt frem og se hvad der virker for prinsen og god ryger :)

Medlem

Den tørker jeg får når jeg ryger, slukkes ikke af øl. Derfor kan jeg sagtens drikke en del øl efter at have røget.

Jeg vil foreslå dig at rulle et par pinde at tage med. Min "stop" knap med alkohol er meget synligere for mig hvis jeg også har røget.

Foretrækker at kombinere noget i stil af det her. Men husk at alkoholen først virker en halv timestid senere.

Lille joint - øl - joint - øl - joint osv.

Det kan være lidt farligt at ryge først da du måske vil miste interessen i at være til fest og det at være social, hvis du altså bliver for skæv.

Junior medlem

Jeg prøver så vidt som muligt ikke at ryge når jeg først er stiv, eftersom det er en sikker vej i seng for mig :P
Men syntes derimod at hvis jeg drikker sprut virker det ikke lige så sløvende.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Kører jævnligt den kombo selv, men bruger skunk i stedet for hash - man bliver ikke så tung i hovedet. Nu ved jeg ikke om du har planlagt at gøre det alene, men tror godt man kan komme til at føle sig "udenfor", hvis man er den eneste, som har røget og så er komboen ikke nær så festlig.

Hash + alkohol kan godt virke overvældende. Den fordummende virkning alkohol til tider har, kan godt blive forstærket af cannabis, men der er ikke rigtig noget at gøre det, når du først er påvirket. Men det er nok en god idé at have noget sodavand i nærheden så du ikke går helt sukkerkold.

/Dega

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]