Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 00:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej allesammen, Jeg har læst med længe, dette er min første post..
Mine kammerater er lige kommet hjem fra OZORA og en havde noget "changa" med...
Da jeg så røg et bonghovede af det sammen med 2 andre venner fik jeg en en ret skræmmende oplevelse hvor jeg troede at jeg havde været fuldstændigt grov hamrende blæst i månedsvis og derfor befandt mig på en psykiatrisk skadestue selvom der kun var gået 2 minutter... det er svært at forklare, det der var mit bedste forsøg. Jeg har også engang røget salvia hvor jeg også fik en ubehagelig oplevelse.
Mit spørgsmål er: hvordan kan jeg undgå disse skræmmende intense psychedeliske mareridt?
jeg ville virkelig gerne prøve en lækker DMT drøm men måske har jeg bare for meget frygt/skeletter i skabet???
Jeg har prøvet svampe masser af gange og også LSD og 2CB en del gange, med meget få dårlige oplevelser....
Håber i har nogle gode råd og tak på forhånd!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
changa er DMT, eller der er DMT i changa.
har selv røget salvia mange gange men har altid haft dejlig trip.
hvordan du kommer af med Badtrips, kan jeg desværre ikke hjælpe med, men det kan have noget med setting at gøre.

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Det lyder som en ret ubehagelig oplevelse.. Jeg kender til at tid er et ligegyldigt begreb, især på DMT da det er så intenst som det er. Kan føles som evighed(er) :P

Jeg har ikke oplevet et decideret badtrip på DMT, men jeg har haft en meget skræmmende oplevelse som dog også var meget givende for mig. Faktisk synes jeg at mine "badtrips" på andre psykedeliske stoffer har været nogle ad de trips der har givet mig mest.

Meditation kunne være et bud på at prøve ikke at få badtrip, men at forsøge direkte at forhindre et badtrip tror jeg er en dårlig idé, da det gælder om at give slip. Hvis man fokuserer på ikke at få badtrip, kan det i sig selv måske fremprovokere det.

Tag dig din tid til at få oplevelsen på afstand, tænk over hvad oplevelsen betyder for dig(ligesom drømme) og hvis du får mod på at prøve DMT igen, så prøv evt. med en lavere dosis :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Hvordan var dit set og setting da du røg det? Sad du i et indelukket værelse, med mennesker der snakkede og larmede omkring dig?

Junior medlem

Ja jeg sad med 2 andre i et rum, og de sad også og gloede på mig, og spurgte hvordan det var osv. pænt irriterende men kan det få hele lortet til at vælte tror i?

Medlem
Brugeravatar

Ja jeg sad med 2 andre i et rum, og de sad også og gloede på mig, og spurgte hvordan det var osv. pænt irriterende men kan det få hele lortet til at vælte tror i?

Kort svar: Ja! Settings er halvdelen af trippet hvis ikke mere. Det værste spørgsmål man kan få når man tripper er " hvadså kan du mærke noget? du virker ellers helt normal?"

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Det kan sagtens være derfor... Når man ryger changa, er det bedst bare at være sig selv i nogle flotte naturlige omgivelser, hvor der ikke er nogen der snakker til en. Når man så er klar til at kommunikere, kan man indlede en samtale.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Musik kan også være vigtigt. Tror ikke helt du er på det punkt, hvor megadark 200+bpm er nice til en changa oplevelse, men Shpongle/Kliment fx eller noget lignende kunne nok gøre det en tand hyggeligere :).

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem
Brugeravatar

Hejsa.. Jeg har selv for nyligt haft min første oplevelse med changa. Det var dog heldigvis et godt trip, men jeg oplevede meget at blive konfronteret med mig selv, og de tanker jeg har/ting jeg gør. Jeg tænker at hvis du har tager mange stoffer her på det sidste? fx på Ozora, kunne det måske have noget med din oplevelse at gøre. Jeg oplevede selv changa som et stærk værktøj der skal behandles med stor respekt, sammenlignet med svampe, syre og 2cb der er lidt nemmere at styre. anyway.. jeg håber det kan hjælpe. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så der findes simpelhen mennesker der synes DMT er behageligt? :shock:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
^ Ja, DMT kan sagtens være behageligt, men kan så sandelig også være skræmmende...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hmm, okay. Den har jeg så til gode :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]